• Lina86

    glennart???!!!!

    oh helvete...
    min sambo sitter här o är stenhård på att om vi får en son så ska han heta Glennart... haha..
    uscha..

    vad tkr ni???

  • Svar på tråden glennart???!!!!
  • Kapha

    Glennart är ju lika sött som Sven-Berit. Kontra med den du....

  • Rebecca Louise

    helt spontat låter det som en Lennart som glor... nä få din sambo att ångra sej!!


    Alva mitt hjärta ♥
  • Mymlan74

    Som en liten tröst måste man ju säga att Glennart är snyggare än Böge

  • LindizJ

    Mymlan74: men det kan inte vara ett svenskt namn väl...? Låter som norskt eller nåt och kanske betyder nåt annat där..!

    Alfons är t.ex inte så kul att heta i Danmark! (det betyder hallick, eller nåt ditåt.)
    För att inte tala om att heta Dick i ett engelskspråkigt land..stackars barn!

  • Milda79
    Cullinan skrev 2007-04-23 16:56:42 följande:
    Om det blir en flicka kan ju Gnu-Britt vara vackert?
    Hahaha!!
  • SophiaM

    Hahaha, min sambo propsade på GLENN eller FRITIOF till vår son.
    Jag skrattade åt honom och så fick sonen gå namnlös i 6 veckor..

  • Maggis Nervis

    Killen ville att om vi fick en son förra gången så skulle han heta Gaston, inte lika hemskt som Glennart (gillar inte glenn strömberg så glenn går bort direkt ) Gaston är säkert fint i frankrike men här tänker jag på en seriefigur som har en tam fiskmås

    Som tur är blev det en tjej, nu är det förm. en kille denna gången och det verkar som att han har släppt Gaston efter att hans mamma sa till honom att det skulle vara synd om pojken... Nu har han 20 andra ännu dummare namnförslag... Varför är killnamn så svåra???


    *Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • denna där

    Flemming hade ju min man som förslag...


    Här ligger en gravad hund.
  • Erasmus

    Glennart? Fy faen..

    Stå på dig TS..för allt i världen..stå på dig!

    Frid/E.

  • Lina86

    Hehe, det blir förmodligen ingen flicka för oss..

    Det är så jävla svårt med pojknamn.. det enda jag har kommit på är Edvin eller Hendrix. men dom är ju inte heller så fina..
    sen så älskar ju jag hårdrock/metal och skulle kunna döpa min son efter typ James i Metallica osv..

    Nä Glennart kommer det aldrig bli.. karln får väl kalla honom för det när inte jag är hemma eller nåt.. hehe

  • Lina86

    Jo ganska så.. men jag hade en släkting.. som dock är död nu.. men min farmor har berättat om honom..
    Han hette Edvin o var en riktig snuskgubbe o tjuvkikade alltid på flickor o kvinnor när dom bytte om eller dyl.. o medans han gjorde det så runkade han... så han kallades för Runk-Edvin.

  • Ellebrell

    Glennart!? Min käre man har älskat HARDY i flera år. Jag trodde väl det skulle gå över men icke...så jag har gått med på Hardy som 2:a-namn om vi får en pojke. Men Glennart...nej det skulle nog inte funka nånstans för mig ;)

  • slända

    Glennart...Hahaaha! Det var iaf det roligaste namn jag hört på läänge. Jag har skratttat i 5 minuter nu =). Det ÄR svårt med namn. Hector är rätt ovanligt och fulfint tycker jag...kanske

  • mirrebusan

    jag och en kompis satt och sökte på en massa konstiga namn och kom fram till att den fulaste kobinationen var "Egon Bamse Pung"

  • tidigareplatt

    HAhaha, Glennart vet jag en som heter i min hemstad, hahaha, verkligen roligt namn. Ni kanske kan köra en kompromiss? Caronny kanske är finare? ;)

  • ALY538
    SophiaM skrev 2007-05-02 22:43:55 följande:

    Hahaha, min sambo propsade på GLENN eller FRITIOF till vår son.
    Jag skrattade åt honom och så fick sonen gå namnlös i 6 veckor..


    Vad blev det så här 15 år senare?
Svar på tråden glennart???!!!!