pergo
hej hej alla måste bara skriva av mej för jag har 50000 tankar just nu som far runt Jag och min sambo va på möte idag och jag fick utskrivet pergo i fyra kurer Behövde dock inte äta alla kurerna Och jag blev glad och ganska så snopen för jag trodde inte att hon skulle skriva ut det på första besöket Men jag blev glad iallfall Men nu när jag har suttit här och läst vad alla skriver Onekligen så hjälper pergo många och jag har läst mycket om pergo, dock har jag bara snappat upp allt bra med pergo och inte allt det negativa Så nu ser jag allt negativt med pego och jag fattar inget absolut inget......... blåser...syster.. ont.... sjukhusvistelser och allt Och jag börjar direkt tveka till att äta pergo Saken är den att jag är 33år och börjar känna att det är verkligen dax med barn nu och att jag får kanske snabba mej lite Men nu är jag livrädd för att börja äta pergo =/ men precis som jag skrev till någon så är det så olika en del tål inte att äta vissa saker och jag ska be en bön att jag inte ska tillhöra den gruppen. Och nästa vecka (veckan innan jag ska börja min pergo kur) så ska jag till sjukhuset för att lämna blodprov för att mäta något??? som jag inte fatta vad dom skulle kolla Åhh jag är fan dum när det gäller detta jag fattar ingenting Absolut ingenting Alla här verklar ha så otrolig koll på allt men jag ..... jag fattar INGET!!!!! jag får väll plugga Och alla förkortningar ni använder ?? jag har noll koll Som sagt jag får plugga Men idag när vi va på besök så gjorde dom ultraljud ganska så kul och se och där va en stor vit grej =) som hon trodde va ett ägg och det skulle stämma med min koll på ägglossning den ska va nu. Kanske det är bättre och inte va här inne och se allt negativt alla skriver =) för nu är jag lite osäker men jag kommer antagligen börja min kur. Jag hoppas på det bästa och önskar alla lycka till