Fler som nyss plussat och är oroliga?
Plussade nyss, är i v.4 och är jättenojjig över att allt ska gå fel. Har bruna flytningar idag, väldigt väldigt lite men dock så finns dom där.
Fler som upplever detta?
Plussade nyss, är i v.4 och är jättenojjig över att allt ska gå fel. Har bruna flytningar idag, väldigt väldigt lite men dock så finns dom där.
Fler som upplever detta?
har fått tid för VUL den 28 maj, då är jag i v8 och efter det kanske man kan slappna av lite. Mitt illamående har precis börjat.
Här är en till som plussat och är orolig...
Min sambo har gjort en förenklad spermaanalys och fått beskedet 0% ideala spermier. Nu väntar vi på besked efter hans fullständiga analys. Otroligt nog så har jag plussat och är nu i v.6+1, men jag är såååå orolig att det är dålig kvalitet på spermierna och att det därmed kommer att bli missfall...
Jag var gravid 2005 men det slutade i MA, så risken är väl att det händer igen.
Någon som har erfarenhet av folk som lyckats bli gravida på naturlig väg med "dåliga" spermier??
Hej oroliga gravida
Här kommer jag. Gravid igen efter MF i april. Jag har också bruna flytningar och är iskall varje gång jag går på toa och ser bruna på pappret. Jag är så rädd...
Jag ringde klinkien och ville att de gör hcg prov. jeg ska till ul/vul? imorgon. Är nu i vecka 6. Undrar om det är inte för tidigt för att se ett tikande hjärta?
Jag är också skitnervös. Idag var vi på vul, vad tydligen i v 6+1 och läkaren såg att det fanns ett levande foster där. Det känn skönt och en aning lugnare blir man ju.
Lycka till alla ni andra!
Nellies mamma: Då har vi VUL samtidigt och är i samma vecka
Jag är oxå superorolig, får för mig att när jag sett hjärtat picka så kommer allt kännas bättre, men det är juh så himlans långt kvar
Fast jag har inga bruna flytningar eller blödningar, men orolig är jag ändå
Hej,
här är en till som nu har blivit orolig.
plussade i fredags (efter IVF) och hada lite brunt på pappret strax innan test. Nu fick jag det idag igen.
Jag undrar om man kan ta ett grav-test igen och visar det minus om det är ett kommande MF? Eller kommer det visa plus oavsett eftersom det fortfarande borde finnas HCG kvar i kroppen?
Hej alla oroliga här kommer en till, har haft lite molvärk hela tiden men i natt vaknade jag utav det, sen spänner brösten till och från i bland känns det som det försvinner.. skall det vara så?
Hej alla oroliga här kommer en till, har haft lite molvärk hela tiden men i natt vaknade jag utav det, sen spänner brösten till och från i bland känns det som det försvinner.. skall det vara så?
Plussade igår, ska på VUL på måndag. Hoppas att det gått 6 v då så man kanske kan se ett litet hjärta... Lever som i en dimma, med oro och lycka i en salig blandning....
var påå vul i går.. 5+1.. såg en fin fostersäck sa hon.. hmm jaja