• time

vad vill ni helst ha.. pojke eller flicka?

alla vill ju självklart ha ett friskt barn, men vad vill nu helst ha?

Själv så när andra frågar så säger jag ju själv klart att ett friskt barn men drömmen sen jag varit liten är en liten flicka, är därför 100% säker på att det blir en pojke. men glädjen är kommer vara lika stor vad det än blir.

♥ PLUS 5/4 - BF ca 8 dec ♥
  • Svar på tråden vad vill ni helst ha.. pojke eller flicka?
  • Jossi78

Jag skulle tycka de va kul att få en kille, eftersom vi har 3 tjejer! Men de spelar ingen roll om de blir en flicka till

♥Mamma till världens finaste tjejer. Gravid med 4:an♥
  • Gnuttan80

Vill ha en av varje, eller ja SKA HA (om det gick att beställa) , ha ha... men spelar ingen roll vilken ordning, tror ja väntar kille nu!

• hoppfull 80

Jag ville först ha en tjej då jag känner att jag skulle ha mest koll då (låter fånigt - jag vet). Men igår ändrade jag mig och vill ha en kille... Kommer nog ändra mig många gånger under resans gång... Bara den är frisk så!

Äntligen gravid! BF 7 november
  • tomsfru

känns hemskt att säga men jag önskar mig faktiskt en liten tös och både jag och min man verkar vara rörande överens om just flicknamn.... så kanske e de ett tecken eller kanske bara hormoner...... hur som helst blir jag ju överlycklig vilken sort det än blir bara h*n är friskGlad

det galna är att vi båda blev så tagna på rul:et att vi glömde bort att fråga om kön fastän vi var nyfikna.... så det kanske är ett tecken om nåt hur liten roll det egentligen spelar för oss båda vilket det blirFlört

• Kvitter

Innan jag fick barn var önskan en av varje men efter att vår dotter föddes känner jag att rent praktiskt vore det bra om nästa som ligger i magen också blir en flicka. Har massor av typiska tjejkläder sedan dottern och det hade varit kul att kunna använda det igen! Likaså tycker jag det är jättetrist att titta på pojkleksaker.... Men älskar att gå och drömma bland alla roliga docksaker som finns. Jag är en typiskt tjejig tjej själv och älskade dockor som liten. UL visar att jag antagligen har en flicka i Magnus men jag vågar inte riktigt ställa in mig på det. Jag vet att lyckan kommer bli total om det rätt kommer ut en liten kille! Ett barn är alltid ett mirakel!

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • Kvitter

Ser att ordet magen blev Magnus.. Suck! Menade såklart Magen. Har inte Magnus som smeknamn på magen

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • Nicolew

Den enda som gör att jag just nu känner att jag vill ha en flicka är för att jag av någon anledning har otroligt svårt att hitta fina pojknamn (gillar verkligen inte ett enda), har dock jättemånga fina flicknamn! Min man är Nigerian så jag måste hitta ett namn som passar både i Sverige och Nigeria. Själva könet i sig har ingen som helst betydelse för mig, bara jag får hålla om ett friskt och lyckligt barn i mars! :) 

• Regnvatten

Jag vill ha både pojke och flicka men hade varit kul med en pojke nu då sambons båda systrar har två flickor var :)

• Louwa

Jag ville väldigt gärna ha en flicka den här gången då vi har två pojkar sen innan. Så blev överlycklig när vi var på 3d-ultraljud och fick veta att det var en lillasyster i magen .) Känns så underbart att få uppleva båda sorterna.

Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • En till mamma

När jag väntade lillan så hade jag ingen som helst önskan om könet. Men skulle jag få lyckan att få ännu ett barn hade jag mer än gärna fått en liten flicka till.

• sommar2001

Jag har en dotter och "beställde" en pojk denna gång. UL säger pojke.
    Helst av allt vill jag bara ha ett friskt barn.

• Topcom

Helt ett friskt barn givetvis, men annars en av varje kön:) har en pojke och ska få en flicka denna gång :)

• hannis

Spelar ingen roll för mig men för min sons skulle vore det kul med en pojke till. Inbillar mig att två pojkar kan ha mer gemensamt än en av varje kön.

• goodcore

Har 2 flickor på 3år och snart 2 år, har inga önskemål på bebisen i magen förutom att den är frisk. För enkelhetens skull vore ännu en flicka kul att få men för variationens skull och för chansen att kunna bli både mormor och farmor vore det kul med en grabb. 

• Tisse

Vill nog ha en pojke, har en flicka sedan innan så hade vart kul med en av varje... 

Fast om vi får en flicka har vi ju redan en massa kläder och så till henne samt att det blir bara 21 månaders åldersskillnad så två flickor i samma ålder hade nog varit kul för dom..  

Tror att det är en flicka jag bär på... 

Svar på tråden vad vill ni helst ha.. pojke eller flicka?