• Svar på tråden Extreme babymakers, fortsättningstråd
  • Sthlm1979

Ja det där med namn är klurigt... vi tänker inte så mycket på det nu. Tar det sen. Men visst "samlar" man lite på namn. Det gäller bara att komma ihåg dem. Haha, ja jag kan tänka mig känslan av att varit med något så fantastiskt och sen så fortsätter alla att leva som om inget hänt. Jag längtar till jag får känna så!! Idag är det 10 v kvar till bf för mig.

Ja Stossan, håller med Rhu. Men jag var likadan. Man vill ju känna att man är gravid!

Har gått igenom min garderob precis. Lagt alla kläder jag kan ha på nåbar höjd så jag slipper leta runt varje morgon. Nu ligger alla samlat på ett och samma ställe- skönt.

Vill äta nu... sambon är matansvarig idag. Han ska alltid göra såna projekt av att laga mat...

Kram på er

• Maja 79

Sthlm;
    Smart med kläderna, så skulle jag också behöva göra. Men min magstorlek varierar massor från dag till dag beroende på hur mycket jag fått i mig och hur mycket jag har fått behålla..

Jag "tvingade" sambon att baka scones när jag låg i badet!

Tänk att det kunde hända...
  • Habaladabala

Hej tjejer!
    Är det nån av er som fått sån här hormon rand på magen?
    Min dök upp redan före v10 och blir lite starkare till och från. Ska man verkligen kunna få den så tidigt? I böckerna står det runt v15 att nu KAN den dyka upp..

Hmm annars mår jag skit oxå.. Spyr, spyr och spyr. väldigt lite åt gången så jag är liksom inge orolig för näringsbrist mest bara orolig för mitt eget psyke..
    Men det borde väl börja gå över snart? Jag går in i v13 på tisdag..

Hur mår ni andra då?
    LIka underbart illa som jag??

Gravid!! BF: 25/3-08
  • Sthlm1979

Tjejjjen: min rand nedanför naveln började typ någon gång efter v 20. Den är inte alls skarp. Har nu även kunnat börja skymta en rand ovanför naveln... kommer nog olika för alla. Vissa får ju inte alls. Tufft att må så illa. Din stackare. Fismamman kanske har bra tips? Hon har ju också mått väldigt dåligt.

• Habaladabala

Sthlm,
    Hmm ja min syns inte heller starkt men den syns helt klart... Har hört att det enligt skrock betyder att jag väntar en pojke.
    Lite roligt för alla är verkligen helt säkra på att det ska bli en liten tjej.
    Mmm ska nog börja fundera på tabletter mot illamåendet, finns ju på apoteket som man får äta. Har inte velat ta dem tidigare. Men nu verkar det bara bli värre och värre.

Gravid!! BF: 25/3-08
  • Stossan

Rhu o Sthlm...helst vill man ju inte ha symptom...särskilt inte kräkningar...men man vill ju bara känna sig gravid Skönt att ni inte tror det bruna är nån fara...men det är så trist..springer o kollar trosan stup i kvarten....men det håller samma lilla mängd i alla fall.

Tråden stängs snart....ingen manad?

• Fismamman

Sweedy!! Orkar du starta en ny tråd!!

Jag mådde jätteilla fram till ganska nyss. Jag tvekade inte att ta postafen. En befrielse, en räddare i nöden. För mig räckte en halv tablett var 12:e timme.  På en hel blev jag för trött.

Vi har gjort en lista där man kan skriva upp alla namn. Båda kan skriva dit nya och båda kan stryka.

• Maja 79

Tjejjen;
    Jag mår också underbart illa..
    Hoppas på att det ska börja avta snart. Har så svårt för att äta..
    Äter Lergigan och lergigan comp dagligen. Det lättar lite, kräks inte lika mycket..

Tänk att det kunde hända...
  • sweedy

Fismamman, ok, jag kan starta en ny tråd. Återkommer lite senare idag med den.

~*~*~♥♥~*~*~Lyckliga jag!~*~*~♥♥~*~*~
  • mala78

Vad bra sweedy!

Jag har varken mått speciellt illa eller fått magrand än.

• Sthlm1979

Härligt Sweedy! Dig kan man lita på.

Svar på tråden Extreme babymakers, fortsättningstråd