• Anonym (Pervo?)

Avslöjad fantasi

Jag och min hustru låg i sängen och diskuterade sexuella fantasier i går, hon hade inga speciella att avslöja men det hade jag, tyvärr så vart jag efter det kallad ett "perverst äckel". Trodde att hon var mer "openminded" än så, det är ju bara fantasier och inget som jag ev skulle vilja testa i verkligheten
    Hur resonerar ni tjejer, jag vet naturligtvis att det är individuellt. Men det vore skoj att höra lite funderingar kring det, hur skulle ni reagera om er partner berättade om en fantasi som ni inte gillade?

• Svar på tråden Avslöjad fantasi
  • Anonym (Man)

När jag berättade min fantasi så blev hon tyst och sedan ifrågasättande. Efter en tid, några veckor som jag vill minnas och kanske ytterligare diskussioner om det så har hon nu landat och accepterat det. Handlar om att jag vill se henne med någon annan. Hon trodde först jag ville ligga med någon annan och att jag först gav henne tillåtelse och sedan skulle "kräva" detsamma. Men jag förklarade flera gånger att jag inte hade någon sådan önskan, nästan tvärtom. 

Hennes fantasi var, i alla fall den hon berättade, lite mer modest kan jag tycka. Hon fantiserar om att bli tillrättavisad, att bli straffad för att hon misslyckas med ett omöjligt uppdrag, att hon betalar med sin kropp och ser till att Herren blir nöjd och tillfredsställd. Inget konstigt och ganska fin fantasi  

• Anonym (Fyll i anonyn signatur)

Jag har en hel del sexfantasier som jag roar mig med emellanåt. Inget vrål-perverst men ändå sånt som känns lockande och spännande. Vissa skulle jag tom kunna tänka mig att testa i verkligheten. Så...inget jätteavancerat.

Men min fru har inga sexfantasier alls. Säger hon. Och då vill inte jag hålla på och dela med mig av mina. Det blir en snedbalans mellan oss. Jag känner mig fånig då jag berättar men hon inte har något att komma med. Hon känner sig tråkig då hon inte har några fantasier. Hon tänker aldrig på sex förutom när vi har sex. Aldrig annars. 

Lite trist att vi inte kan dela fantasier och ha det som en kittlande krydda. Man behöver ju inte verkställa dom. Men man får ju inte allt här i livet

• Anonym (Man)
    Anonym (Fyll i anonyn signatur) skrev 2025-06-17 08:57:54 följande:

Jag har en hel del sexfantasier som jag roar mig med emellanåt. Inget vrål-perverst men ändå sånt som känns lockande och spännande. Vissa skulle jag tom kunna tänka mig att testa i verkligheten. Så...inget jätteavancerat.

Men min fru har inga sexfantasier alls. Säger hon. Och då vill inte jag hålla på och dela med mig av mina. Det blir en snedbalans mellan oss. Jag känner mig fånig då jag berättar men hon inte har något att komma med. Hon känner sig tråkig då hon inte har några fantasier. Hon tänker aldrig på sex förutom när vi har sex. Aldrig annars. 

Lite trist att vi inte kan dela fantasier och ha det som en kittlande krydda. Man behöver ju inte verkställa dom. Men man får ju inte allt här i livet

Tycker ofta man läser att kvinnor inte har någon fantasi, varför törs man inte berätta det för sin partner eller anonymt här? 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-20 08:20:35 följande:
    Tycker ofta man läser att kvinnor inte har någon fantasi, varför törs man inte berätta det för sin partner eller anonymt här? 
    Varför förutsätter du att det handlar om att kvinnan inte vågar? Hon kanske helt enkelt inte har något hon fantiserar om?
  • Anonym (Ronqva)

Varför skukke någon bli arg av det såvida det inte handlar om ngt kriminellt?

• Jimmy75

Jag hade i vart fall inte kallat min partner för ett perverst äckel. Med det sagt är det ju svårt att veta ifall en stark reaktion var rimlig eller ej, men om jag ska utgå från att det liksom var någorlunda på lika villkor och gemensam nyfikenhet kring ämnet sexuella fantasier ni pratade om det och på ett vettigt sätt låter det ju som en märklig reaktion. Och innan någon nu eventuellt reagerar på det jag skriver så har jag BARA läst trådstarten och inget annat som skrivits, som kanske skänker ett annat ljus kring saken.

• Snucke

Tror de allra flesta män som kvinnor har sexfantasier. Tyvärr har många kvinnor skam fortfarande inför sånt. Min erfarenhet med kvinnor som dock har vågat berätta om sina fantasier så handlar det ofta om att dem blir satta i situationer där ansvaret för sexet som sker förs över på mannen, dem är oförmögna att ta sig ur situationen och skulden läggs på mannen så att deras njutning inte skuldbeläggs dem. 

• Anonym (Ninaninanina)

Hellre att han fantiserar om wet än att han fantiserar om att ligga med mina vänninor, syskon eller mamma! 

Äh, inget särskilt med wet. Jag har varit nyfiken och provat. Inget mer särskilt än om mannen sprutar på en, förutom att det blir lite mer blött då.

I ett badkar och med ett bad efter var det inget särskilt märkvärdigt. En rätt lätt fantasi att uppfylla. Jag tycker analsex är värre i så fall.

• Anonym (Ronqva)
    Anonym (Ninaninanina) skrev 2025-06-20 22:29:17 följande:

Hellre att han fantiserar om wet än att han fantiserar om att ligga med mina vänninor, syskon eller mamma! 

Äh, inget särskilt med wet. Jag har varit nyfiken och provat. Inget mer särskilt än om mannen sprutar på en, förutom att det blir lite mer blött då.

I ett badkar och med ett bad efter var det inget särskilt märkvärdigt. En rätt lätt fantasi att uppfylla. Jag tycker analsex är värre i så fall.

Wet som är så kul...
  • Anonym (Kenny)

Min fru säger att hon inte har några fantasier, eller möjligen har någon men inte vill berätta.

Själv berättar jag mina fantasier för henne ibland, även om jag dragit ner på det. Hon pratar inte i sängen, pratar aldrig på eget initiativ om sex.

När jag fantiserar i hennes öra om att vi är tre i sängen, så säger hon ingenting. Jag vet inte om hon tänder på det. Kanske tänder hon på att höra mig så tänd.

När jag frågar om hon gillar att jag fantiserar så säger hon bara "bara det inte blir för mycket". Och vad är för mycket? Det har hon inget svar på. "Jag säger väl ifrån i så fall". 

Tråkigt med hennes stumhet, men annars har vi skönt ihop.

• OlleSQ
    Anonym (Ninaninanina) skrev 2025-06-20 22:29:17 följande:

Wet går att göra på så många sätt än just att bli kissad på. Men visst det är en "svensson" kink såsom du beskriver den.
  • Anonym (Ronqva)
    OlleSQ skrev 2025-06-22 10:14:12 följande:
    Wet går att göra på så många sätt än just att bli kissad på. Men visst det är en "svensson" kink såsom du beskriver den.
    Jasså, har wet blivit lite mainstream?
  • Hjärtslagen

Skulle aldrig se ner på eller hålla tillbaka min sambo om hon kom med någon fantasi som hon skulle vilja förverkliga utan i största möjliga mån verka tillsammans för att förverkliga denna.

Sen kanske inte allt kommer att gå och jag kommer förmodligen ha en del krav och villkor.

Älskar man varandra så anser jag att man inte hålla tillbaka min partner för något denne vill få ut i livet utan försöka göra allt för varandras önskemål.

Sen bygger detta naturligtvis på att man verkligen älskar varandra innerligt och att det är vi som är allt. 

• Anonym (Kenny)
    Hjärtslagen skrev 2025-06-23 09:07:21 följande:

Skulle aldrig se ner på eller hålla tillbaka min sambo om hon kom med någon fantasi som hon skulle vilja förverkliga utan i största möjliga mån verka tillsammans för att förverkliga denna.

Sen kanske inte allt kommer att gå och jag kommer förmodligen ha en del krav och villkor.

Älskar man varandra så anser jag att man inte hålla tillbaka min partner för något denne vill få ut i livet utan försöka göra allt för varandras önskemål.

Sen bygger detta naturligtvis på att man verkligen älskar varandra innerligt och att det är vi som är allt. 

Håller med dig i princip, men det finns väl gränser? Nekrofili, pedofili, våldtäkter... 
  • jag 8

Fantasier är privata, hemliga ev. förbjudna
    Fantasier delar man inte med någon annan.  Då förstörs fantasin som är min.

Nyfiken eller önskemål att testa något nytt.
    Är något annat 

Ye
Svar på tråden Avslöjad fantasi