Någon som precis har påbörjat en utrednin? Del 3
Hej alla, både gamla och nya ! Här fortsätter vi att följa varandra för att se vad som händer med våra utredningar. Tråden har verkligen varit ett jättestöd för mig med alla som är i samma situation. Det är mycket stöd och pepping här och det känns vansinnigt bra. Just för att det kommer från människor som har samma problem som mig och min sambo. Är det någon av er som precis har börjat en utredning om varför det aldrig blir några barn? Skulle vara trevligt att "prata" med er som är i samma situation och precis eller nyligen börjat en utredning. Jag har massor av funderingar och tankar som skulle vara skönt att dela med någon som precis är i den fasen jag är i.
Vi är ju nu inne på del 3 av den här tråden och en del av oss har kommit en bit på vägen och klarat av de första besöken med provtagningar och allt vad det innebär. Jag hoppas att ni som kommer in här och precis påbörjat/ska påbörja en utredning kan få lite hjälp av oss med frågor om vad som händer osv. För självklart är alla välkomna hit vare sig man ska påbörja en utredning eller är färdigutredd. Välkomna in *kram*
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 21:47:52:
Här kan ni läsa del 1 av tråden...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 21:48:51:
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m16490355.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 21:50:00:
Och så har vi del 2....
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m18685263.html