• Snorpan 1

Någon som precis har påbörjat en utrednin? Del 3

Hej alla, både gamla och nya ! Här fortsätter vi att följa varandra för att se vad som händer med våra utredningar. Tråden har verkligen varit ett jättestöd för mig med alla som är i samma situation. Det är mycket stöd och pepping här och det känns vansinnigt bra. Just för att det kommer från människor som har samma problem som mig och min sambo. Är det någon av er som precis har börjat en utredning om varför det aldrig blir några barn? Skulle vara trevligt att "prata" med er som är i samma situation och precis eller nyligen börjat en utredning. Jag har massor av funderingar och tankar som skulle vara skönt att dela med någon som precis är i den fasen jag är i.

Vi är ju nu inne på del 3 av den här tråden och en del av oss har kommit en bit på vägen och klarat av de första besöken med provtagningar och allt vad det innebär. Jag hoppas att ni som kommer in här och precis påbörjat/ska påbörja en utredning kan få lite hjälp av oss med frågor om vad som händer osv. För självklart är alla välkomna hit vare sig man ska påbörja en utredning eller är färdigutredd. Välkomna in *kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 21:47:52:
    Här kan ni läsa del 1 av tråden...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 21:48:51:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m16490355.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 21:50:00:
    Och så har vi del 2....
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m18685263.html

• Svar på tråden Någon som precis har påbörjat en utrednin? Del 3
  • Emilie85

Nolin: Jag har sökt upp en privat klinik. min bm rekomnderade de för de vanliga vården tar sån tid. När jag ringde dom för att få tid så sa om att dom hade lite väntetid ca 1mån.. en mån de e ju jätte fort tyckte jag.. dom skulle göra en undersökning på mig vid första besöket och senare ta min sambo.. så jag tror at jag har haft en välldig tur närman läser om er.. hoppas de går bra för er.. mvh emilie

• Nolin

Persefone: Jag tänkte som du och ringde idag. Det visa sig att vi skulle ha fått en tid i v.30 men att det har blivit förseningar. Jag skulle ringa igen i början på nästa vecka och antagligen då få reda på när vi kan tänkas få en tid. Ska gå in och läsa på sidan du gav snarast.

Snorpan 1: Jo det är en del oförberedda smällar man redan har fått ta och som du skriver lär det bli fler. Jag kommer garanterat kika in här en hel del framöver för att följa er andra och berätta om hur det går för oss.

Emilie85: Tanken om att vänd mig till en privat klinik har slagit mig mer än en gång. Och det var inte alls långt ifrån att jag gjorde det för bara någon månad sedan. Där stoppa min sambo mig och tyckte att vi redan börjat en utredning och att vi snart får hjälp, men tanken finns kvar.

• Älgen

Jippie! Jag fick fullt utslag på äl-test idag så nu ska vi se om min äggledarspolning kan ge resultat... Har dock inte så mycket hopp eftersom det visat sig att min sambos spermier har dålig simförmåga men man måste ju prova!
    Vet att jag kommer vara helt besatt vid BIM i alla fall så då kan man ju kämpa det som går för ett plus! Håll tummarna för mig!

• AMH80
    Persefone, jag gör vågen för dig här hemma och hejar på er att ni plussar om två veckor!
  • Snorpan 1

Åh, vad häftigt ! Då vet man vad ni kommer att sysselsätta er med . Jag ska hålla mina tummar och tår så hårt att de blir blåa *skratt*. gud, så spännande! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

• Nolin

Persefone: Jag håller också tummar och tår för er. Lycka till

• AMH80

Hörni, att dömma av inlägg 193 att Snorpan skulle fixa en ny tråd och sen skulle iväg så kanske hon har glömt. Vi har 4 dagar på oss annars att göra en ny, vore ju synd om vi tappar bort varadra.
    Det gör väl inget om nån av oss fixar en ny åt Snorpan?!
    Hoppas ni mår bra allihopa!

• AMH80

Vet inte, står ju att hon ska vara borta ca en vecka och då har ju tråden gått ut?! Kan inte tänka mig att hon tar illa upp, mer glad att nån hjälpte till kanske.

Svar på tråden Någon som precis har påbörjat en utrednin? Del 3