• marriiii

ung mamma grupp i jönköping?

finns de någon ung mamma grupp i jönköping? :D

• Svar på tråden ung mamma grupp i jönköping?
  • marriiii

samma här men är på a6 mer.. fast när det blir vinter så blir det nog jämt stan. :)
    okej, vi får väl se om vi ses på ÖF då :)

Jag med , god natt

• 20120508

Nja,a6 är alltid så mycket folk tycker jag, gillar den friska luften mer gillar du vintern mer eller?

Såg dig inte idag på stan, tror jag..

Jaja, nu ska jag dra och träna och vara duktig

hörs sen!

• marriiii

okej =)jag va inte på stan så det kanske va därför :P men åkte upp till a6 en sväng och lämnade in en dop present på gravering, sen åkte jag hem till mamma och åt köttgryta :)

• marriiii

japp jag älskar vintern, helt underbart med snö :)

• 20120508

okej, kanske därför jag såg inte då

Håller med om att det är mysigt på vintern, men kommer nog bli lite små jobbigt med alla kläder som lillan måste ha på sig. Jobbigt för henne menar jag.

MEn jag har övertalat Nelly att följa med i alla fall och hon skulle snacka med Ida så ska jag kolla med jennifer med.

SÅ kanske blir en hel del som kommer...

Ska man ringa innan eller nått så dom vet att man kommer eller?

• marriiii

okej va kul det är ju roligare med fler :P ja det är nog bäst du ringer innan.. du kan ju ringa elisabeth , skickar hennes nummer till dej på inbox.. =)

• 20120508

okej,,tack!

Ringer när jag vet hur många vi blir..
    Fy fan vilket väder vi har men vi var på stan i ca 4 timmar ändå

Brukar du vara på sesam nått?
    Typ där vi hänger heeeela tiden.

• marriiii

ush jag vet.. okej va bra =) själv går jag knappt ut genom dörren när det regnar :P heh. ne inte direkt , va gör ni där då? :)

• 20120508

Äter lunch, fikar i evigheter och umgås. hahaha,, inte så bra när man försöker gå ner i vikt. Dom är så trevliga där, och det är barnvänligt.

DEt är alltid mycket mammor där...

Har du msn? kanske kan snacka där om du vill

• marriiii

aha okej.. ska la gå in dit nästa gång jag är på stan =) ush jag försöker me gå ner i vikt men de går inte speciellt bra :P
    japp mini_marri@hotmail.com lite smidigare att snacka över msn än här .. hehe :)

• jessca

Den här öppna förskolan som ni går på i huskvarna är det bara att gå dit? eller skall man anmäla sig osv.

Hade vart roligt att träffa andra mammor i min ålder, jag är också nyinflyttad till jönköping så ja känner typ inte mer folk än jobbakompisarna.

Är det någon speciell åldersgrupp på barnen?

Sitter här hemma med mardrömmar om att bli helt ensam

• marriiii

det är nog bäst du ringer och anmäler dej först.. skickar elisabeths nummer i din inbox så kan du ju ringa och höra med henne.. nja det tror jag inte det är den yngasta är 3 månader och den äldsta 14 månader :) men ring och hör med henne det går säkert bra om du kommer =)

Svar på tråden ung mamma grupp i jönköping?