• Babylilja

mer unga mammor i sthlm

när ja går på stan ser ja nästan inga unga mammor...vart gömmer ni er nånstans? skulle va kul å ha nån annan ung mamma å prata me..:P

• Svar på tråden mer unga mammor i sthlm
  • Babylilja

Unga morsan skrev 2007-08-16 10:03:36 följande:

Va kul =) Jag är också 20 år och fru. Mamma till Noa som är 8 mån. Det är ju inte direkt eh, vanligt? Var i sthlm bor ni?
    Vi finns i skarpnäck...vart "gömmer" ni er?;)
  • yasmino06

Här är en till mamma på 23 år.
    Bor i Stockholm,är också gift och vi har två små barn.
    En dotter på 18 mån och en son på 4 mån.

Tycker inte heller att jag ser några unga mammor när jag är ute, tråkigt tycker jag.

• Unga morsan

Vi bor vid Hägerstensåsen. Men vi åker väldigt ofta in till stan- här ute händer det inte så mycket ;) Skyller på att Noa är lite rastlös av sig, men det är nog minst lika mycket jag...
    Brukar nån av er gå på öppen förskola/lekpark i stan?

• Millsan

hejsan hoppar in här.. ung mamma på 22 år med en son på snart 6 veckor =) vi bor nästan mitt i smeten i stockholm och kan inget annat än att hålla med om att man knappt ser några unga mammor ute på stan..

• Babylilja

Unga morsan skrev 2007-08-16 16:51:25 följande:

Vi bor vid Hägerstensåsen. Men vi åker väldigt ofta in till stan- här ute händer det inte så mycket ;) Skyller på att Noa är lite rastlös av sig, men det är nog minst lika mycket jag...Brukar nån av er gå på öppen förskola/lekpark i stan?
    nej jag visste inte om man kunde gå med små barn jag trodde det var för lite äldre barn..:S
  • Unga morsan

Jo då! De flesta öppna förskolor brukar ha öppet för olika åldrar, olika dagar. Babyöppet för vår del (till ca 1 år).

• Babylilja

Unga morsan skrev 2007-08-16 21:01:01 följande:

Jo då! De flesta öppna förskolor brukar ha öppet för olika åldrar, olika dagar. Babyöppet för vår del (till ca 1 år).
    jaha va roligt..brukar du gå på de?
  • Mickan I

Vi brukar gå till kulturhuset när vi är i stan.. Om det är fint väder går vi till Humlegården, deras lekpark är jättebra
    Unga morsan skrev 2007-08-16 16:51:25 följande:

Vi bor vid Hägerstensåsen. Men vi åker väldigt ofta in till stan- här ute händer det inte så mycket ;) Skyller på att Noa är lite rastlös av sig, men det är nog minst lika mycket jag...Brukar nån av er gå på öppen förskola/lekpark i stan?
  • Nininosen

ja är 18 år dotter på ett år så jag blev gravid när jag var 16 år. Funkat - alla komentarer jag får dagligen. tråkigt..

• Tiiina86

hej, vart gravid som 15åring och är nu 20år och dottern 4år:) bor tyresö.
    Här ser man ganska ofta unga föräldrar, ganska gott om det vi har ung mamma grupp för unga mammor i tyresö och d finns alltid mammor i den.

• latina01girl

hej är 22 och har en 3 mån pojke o bor i huddinge :)

Svar på tråden mer unga mammor i sthlm