Det finaste efternamn du har hört!
Vilket efternamn är det finaste du vet?
Vilket efternamn är det finaste du vet?
Majdottir Finfint namn!!
schwarzkopf
Jag gillar min sambos(kanske mitt blivande)efternamn Jofur. Det är islänskt namn på guden Tor.
ett par kompisar till mej heter Ramstierna
det tycker jag är finfint =)
Tycker att Frost är fint och om jag och sambon gifter oss så får jag också vara en Frost istället för en Lantz som jag heter nu.
vi hittade ett "fint" namn i min släkt som vi båda gillar
Jaa du. Det finns så många efternamn men av de jag hört så gillar jag: Bülow, Breschi, Stojanov, Nascimento, Åkerblom, Lenninger, Brundin och Malmberg. Jag har på något vis fastnat för Malmberg så hårt. Jag älskar det, det ger mig en obeskrivlig känsla. Jag har själv ett av dessa efternamn. Gissa vilket! ;)
Och så älskar jag efternamn med "dotter" i slutet. :)
Jaa du. Det finns så många efternamn men av de jag hört så gillar jag: Bülow, Breschi, Stojanov, Nascimento, Åkerblom, Lenninger, Brundin och Malmberg. Jag har på något vis fastnat för Malmberg så hårt. Jag älskar det, det ger mig en obeskrivlig känsla. Jag har själv ett av dessa efternamn. Gissa vilket! ;)
Skarsgård är jättefin.
När jag gifte mig bytte jag bort mitt Dotternamn mot ett vanligt Sonnamn.. Funkade inte för mannen att ha ett Dotternamn tyckte vi & dubbla efternamn skulle bli alldeles för långt.
Gillar du Mysteriet på Greveholm och Piratskattens hemlighet?
Jag gillar gamla adliga namn men också soldatnamn. Framför allt sådana soldatnamn med äldre stavning.
Jag får stora skälvan av "Brodersson Tjurhuvud"... Utdött nu, men ändå
Darling är utan tvekan min favorit. Otroligt vackert. Om jag skulle tvingas byta efternamn till vad jag ville så skulle det bli det. Stiles är riktigt tjusigt också.