• C060908

Ungaföräldra träffar i Göteborg DEL II

Då gör vi ett nytt försök här i den nya tråden att träffas eftersom att den gamla blev avstängd Alla som bor i närheten i göteborg eller har möjlighet att ta sig till göteborg är välkomna. Ålder är upp til 25 år. Barnens ålder eller om du är gravid spelar ingen roll.

• Svar på tråden Ungaföräldra träffar i Göteborg DEL II
  • WhiteMoon

är gravid i vecka 29 med min andra dotter, har kollat könet , Aya som ska bli storasyster är 20 mån.
    Själv är jag 23 år..

• C060908

Ja jag funderar på att boka in något nu nästa vecka kanske? Torsdag eler något? Något som vill ses?

• Camilla 85

hmm.. visste inte att denna tråden fanns..

• Camilla 85

men inte fler med vårat gäng väl el??

c060908
    hur är det annars .. kunde du träffas imorgon med el.. jag o kevin är sugna på att träffa lite folk o kanske ta en fika el nåt

• Camilla 85

anette gunnarsson.. jag och sara ska träffas på torsdah du får gärna följa med.

• Camilla 85

vi ska träffas på leko bus landet. på förmiddagen tid är inte bestämt ännu. vilken tid kan du??

• Camilla 85

anette gunnarsson.. vi ska träfafs kl 12 vid hålplatsen

• AnetteGunnarsson

Camilla 85:
    Lek & buslandet, är det det som är på backaplan eller något..? Aldrig varit där. Kostar det något för barn som är 6 månader? :)
    Klockan 12.... Tilda äter lunch klockan 12.... Men går ju att ordna på annat sätt :)

• Camilla 85

j det ligger vid backa plan hoppar av där vid hjalmarbrantings platsen. nä det är gratis för barn under 1 och gratis för vuxna, så det kostar inget. ja hoppas det för det hade vatt skoj om du kom.

Svar på tråden Ungaföräldra träffar i Göteborg DEL II