• Arrax

Gravida Sommaren/Hösten -07

Här träffas vi som har blivit gravida genom IVF/ICSI sommaren, hösten -07
    (¯`°?.¸ ♥ GRAVID ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Gravida Sommaren/Hösten -07
  • Arrax
    Stossan: Massa styrkekramar.
  • Arrax

I dag har jag varit på VUL och det fanns ett pickande hjärta som tillhörde ett 11 mm knytte.
    Jag är den lyckligaste kvinnan på denna jord just nu.

• Catta80
    Arrax skrev 2007-09-28 20:53:09 följande:
    I dag har jag varit på VUL och det fanns ett pickande hjärta som tillhörde ett 11 mm knytte.Jag är den lyckligaste kvinnan på denna jord just nu.
    Åhhhh Grattis arrax
  • Madderakka

Stossan: Superkram till dig!!!

Arrax: Supergrattis till dig!!

Tänk vilken berg- och dalbana det är här inne... Men vi kämpar på!

• Hanah
    Arrax: Visst är det väl en härlig känsla!! Nu har det gått några veckor sen mitt VUL, o nu vill man bara göra ett till, o ett till o ett till!!! Vill helst ha en egen apparat här hemma så man kan titta hur ofta man vill, haha....
    *äntligen äntligen*
  • Madderakka
    Hanah skrev 2007-09-30 12:21:22 följande:
    Arrax: Visst är det väl en härlig känsla!! Nu har det gått några veckor sen mitt VUL, o nu vill man bara göra ett till, o ett till o ett till!!! Vill helst ha en egen apparat här hemma så man kan titta hur ofta man vill, haha....
    Så skulle nog jag också känna mig!
  • Madderakka

Ursäkta att jag mailar in här, jag hör ju egentligen inte hemma här kom jag på... Men jag läser era inlägg och glömde att den här tråden är inte ännu i mitt tema. Ännu. Men det inger hopp om att man själv kanske hamnar i er situation och ork att kämpa vidare när man läser hur ni har det nu.

• Arrax

Det är bara kul att du kikar in Madderakka för jag vet att du snart kommer och gör oss sällskap på riktigt.
    Hur går det för er?

• Mejas mamma

Stossan: Finns det ingen liten chans att liten växer till sig? Massor av styrkekramar!

• Stossan

Mejas mamma: En mikroskopisk chans möjligtvis...har sökt inlägg om det nu i helgen o visst finns de som vuxit till sig tills nästa gång trots att de varit så långt efter...fast ibland har de återhämtat sig men ändå inte orkat. Så länge det inte kommer nån blödning så lever ju hoppet liiite...men vågar inte tro nåt för jag orkar inte bli besviken igen.

• Mejas mamma

Åh, Stossan! Det måste gå! KRAM!!!!

• Ängel 72

Ett stort grattis till er alla som lyckats bli gravida genom IVF el.ICSI.Jag lyckades också bli gravid genom ICSI och har nu en dotter som är 4,5mån.Så jag vet att lyckan är stor när det blir ett + efter en lång o tuff behandling.

• Arrax

Här var det lugnt.

Jag har inte varit inne på FL på länge för jag har haft mycket att göra + att jag är så trött så alla lediga stunder tillbringar jag i sängen.

Hur mår ni andra?

• Mejas mamma

Jo, det är bra här med! Var på vul i samband med inskrivningen i v 11 och såg vår bebis sparka och fäkta. Om jag inte sett den skulle jag aldrig kunna tro att jag var gravid. Tycker inte magen växer, men omgivningen ser! Har symptomen, men jag blir nog inte lugn förens jag kan känna bebissparkar på beställning!

Svar på tråden Gravida Sommaren/Hösten -07