• giftgrodan

Gillar ni Svensson Svensson?

Tycker ni att det är bra? Det är ju såå segt, alla skämt annonseras en halvtimme i förväg, och skådespelarna är ju inte alls bra! För mig känns det väldigt konstigt att det är så populärt. Jag tycker definitivt att det LÄTT borde gå att göra roligare program. Kanske skulle sätta sig och skriva lite manus

• Svar på tråden Gillar ni Svensson Svensson?
  • Mallory

Inte kollat på de nya programmen  men när ja va mindre tyckte ja det var kul och som andra skrivit de e ju kult...fast vet inte om jag tycker det är kul fortf? Får väl kolla o se efter....

]Älskar mina pojkar [
  • Fam Edbom

Helt bäst... Får inte missa... Kunde klara mig utan sonen bara..
    Glad att det e ny Lina, tålde inte den gammla..
    Men detaljen med ett par signerade björn borg kallingar på väggen i sovrummet får oss att garva varje ggn... Längtar till lördag!

• bluebride

Toppenserie. Har faktiskt inte reflekterat att det är en annan Lina, tycker de är lika.

• Pyff

Jag gillar det  - kan man annat än att älska slusken Gustav liksom!!

Pyff på er!
  • glitterkorn

Jag gillar svensson svensson .. är så härlig och ibland dålig humor i det så det blir skit kul! me like!

• 0Love0

Älskar den serien och har alltid gjort,blev glad när dom gjort nya avsnitt!

• Ellah

Nej, det är så himla passé. I och för sig gillade jag det inte heller på "sin" tid.

• Skutta

Måste nog säga att det kunde vara bättre, förr skrattade man sig igenom hela programmet, tycker inte att jag gör det nu, antingen har jag bara fått dålig humor :)
    Bra är det, men absolut inte som de gamla avsnitten!
    Men det är kul att det har kommit nya avsnitt

• isisisis

Nä! Inte min humor,och har aldrig vart.
    Kan titta på det men har nog aldrig skrattat högt!

• vicira

Har inte sett alla avsnitt så det är en sak jag undrar. Vem är Greta barn till. Är hon barn till Lina?

• TrailerTrash

Tittar inte på sånt

Avstängds röv är snygg,den är inte byggd av plastikpadding..
  • Minikatt
    vicira skrev 2007-09-29 21:13:18 följande:
    Har inte sett alla avsnitt så det är en sak jag undrar. Vem är Greta barn till. Är hon barn till Lina?
    Greta är Linas killes (kommer inte ihåg vad han heter...) barn.
  • fritzie76

Jag tycker att Gustav nästa är för korkad denna omgången. Det blir liksom inte så roligt när han är för knäpp och konstig.

• RenLuft
    giftgrodan skrev 2007-09-23 10:12:32 följande:

Tycker ni att det är bra? Det är ju såå segt, alla skämt annonseras en halvtimme i förväg, och skådespelarna är ju inte alls bra! För mig känns det väldigt konstigt att det är så populärt. Jag tycker definitivt att det LÄTT borde gå att göra roligare program. Kanske skulle sätta sig och skriva lite manus

Serien var mycket bättre, när den spelades för första gången någonstans på 90-talet. Den hade bara två säsonger. Sedan hade de ett ''uppehåll'' och vips, säsong 3 så var Max och Lina vuxna. De som spelade dessa två karaktärer var urusla, men även manuset sög. Det är idiotiska skämt och jag tycker man ständigt hackar ner Gustav av någon anledning.

Jag tycker också att de förstörde Gustav en hel del, genom att han skulle vara en sådan där överdriven ''barnslig'' av sig. Nej, Gustav Svensson borde vara Gustav Svensson precis som i säsong 1 och 2, alltså från 90-talet.

De enda SKÅDESPELARNA som var bra, var Allan och Susanne.

Väldigt synd att den skrevs så dålig bara.  Men ändå underhållande egentligen på ett positiv sätt. Bara jobbigt när Max kliver in. Han är inte särskilt bra, måste jag säga.
Svar på tråden Gillar ni Svensson Svensson?