Football manager
denna för är stängd så jag tänkte att vi öppnar en ny direkt då! så vi kan fortsätta att snacka lite!
denna för är stängd så jag tänkte att vi öppnar en ny direkt då! så vi kan fortsätta att snacka lite!
nop har aldrig haft han! får väl titta på han nästa gång jag startar upp spelet inga andra bra tips? fått någon att bli "underbarn" förutom dem som har sagts tidigare?
har 08 nu fick den faktiskt redan igår men ej hunnit spela det
men hade tänkt göra det nu!!!!
, har du oxå skaffat det?
javisst!!! 08 är installerat och klart. har precis börjat pilla med det....ser mycket lovande ut!!
hur går det för dig? vem spelar du med? vilka nyförvarv? några heta tips?
spelar med pool, går lite si och så där. känns som det e svårare 08? nya talanger: Breno...underbarn fårn brasilien, Wiljanum..(osäker stavning holländare)en del i reservlaget är riktigt grymma.
själv, vem kör du? hittar något intressant??
Haha lirar ochså FM..Älskar det spelet=)...Har vunnit ligan och cupen samt royal leauge med helsingborg=)...
Fan va najs Emiliaspappa...välkommen i klubben.
Jo det e ju det bonusmårten=)..Haha min sambo håller på att få ryck på mig här hemma hon hatar ju fotboll över allt annat haha=)..Men som jag sa till henne FM är som en drog har man väl börjat spela det så kan man inte sluta=)...Bra att fördriva tiden med haha=)...:P...Men men tips på några bra spelare??..Behöver unga talanger och en bra anfallare eftersom henke drog till AEK Athen den jävlen ville ej förnya kontraktet:@..
Wijlandum tror jag han heter (ung holländare) utvecklas otroligt mycket om han får chans i a-laget.
haha, ja det är verkligen en drog, som behöver intas dagligen!! bir aldrig trött på spelet. det är väl den egna manager drömmer som man lever ut...tror jag.
ser fram emot diskutera vidare!
ciao
Okej ska kolla upp honom=)...Hur går det på fm nu då?..Sj så har jag börjat om flera ggr..Haha allt gick åt helvete sen alla mina spelare drog..Men men så kan det vara..Fast hitta en bra argentinsk spelare..Pablo piatti..redan efter halv säsongen så va man utd , chealse och drog i honom..utvecklas ngt så sjukt bra=)..
Fin tråd!
08 är inkört nu ja men det är sinnessjukt mkt buggar! Väntar ivrigt på nya patchen.
Har spelat både Bajen, Liverpool, Almeria och Burnley utan framgångar. Nu är det Halmstad som gäller. Just signat dansken Jesper Håkansson som var i Heerenveen som bosman. Kommer nu första juli. Då blir det åka av! Ligger 8-9 nånting i allsvenskan 2008.
peter 07 välkommen in i leken , själv blev jag 2:a med mff men har en grymt bra trupp nu inför ses2! men men man får se hur det går
tack tack.
Håkansson hjälper däremot inte så mkt i mitt usla HBK. Inte långt ifrån en avgång eller sparken snart. Funderar på vilket nytt lag man ska välja...
Leeds United blev det... :)
peter07: Joo det är sjukt mycke buggar i spelet..men dem säger att patchen är skit dålig då kr har förvandlats till laxar:S..Lite si o så där orverkligt..men men...
precis. "Tusen" finns inte längre, utan allt räknas i laxar.
Den nya riktiga patchen ska dock komma snart!
Började om igen, nu leker jag i division 1 med Assyriska!
Hej!
Är nykomling på forumet men inte i FM världen. Spelar nu med Blackburn. 6:a i ligan, dängt bla Chelsea dubbla möten. Tror och hoppas på en europaplats.
gytt med nya "anhängare"
själv är det liverpool som gäller...kom 2:a första, nu ärndra säs...obesegrad efter 9 matcher.
talangtips någon??
Jag kan dra tre talanger som jag har i Blackburn och som utvecklats nåt sjukt för mig bara under min första säsong(som inte är färdig ännu).
DM - Wesolowski (Klarar både DM och MC galant.)
OMH,A - Rigters
A - Derbyshire
Jag har inte testat 08 men jag kör alltid med MK Dons fd Wimbledon, dom har en kul historia hur dom blev uppköpta och flyttade ifrån London. Lycka till med ert spelande