• Anonym (Onormal?)

Jag vill och söker något att vara otrogen med..

Är en gift tjej med 3 barn,lever i ett bra förhållande med en snäll man som är pappa till barnen och är nöjd och glad.
    Har bra sex tillsammans,även om det inte sker så ofta.
    Men saknar spänningen,vill flörta och ha lite bus!

Söker verkligen efter det när jag är ute och festar loss!

Är jag onormal???

Varför kan man inte bara vara lycklig och nöjd?

• Svar på tråden Jag vill och söker något att vara otrogen med..
  • Jazzyy

lellitA skrev 2007-10-18 14:30:44 följande:

Ja jag tycker dock att du är lite onormal Fast vem är jag att säga så. Du får stå för vad du gör förr eller senare Är du lika redo att göra det som att hoppa i säng med en annan så är det ju upp till dig.Synd bara att du inte förstår att saknar ditt liv spänning så har det värkligen inte med din sambo att göra utan dig själv.Du är den enda som kan skapa spänning i ditt liv och en kväll med en annan man kommer inte vara det du söker i slutändan och det kommer du förstå när det redan är för sent.Nä ärligt tjejen se till och skaffa dig ett spännande liv på ett mer värdigt sätt Du kommer ångra dig

lillajag82 skrev 2007-11-29 11:09:39 följande:
    bra svarat!!!
    Har ni båda funderat på begreppet ge och ta???

Hur kan du säga att --> det verkligen inte har med din sambo att göra. Det är väl precis det som är hela grejen, och omvänt givetvis. It takes two to tango!!

Jaz
  • Akvarel

Det finns absolut rätt och fell man ingår inte i ett föhållande eller äktenskap om man inte ät mogen nog att stå för sinna känslor och handlingar inför sin partner om man väljer att bedra denna.

• Webster

Livet är inte svart eller vitt...

• Akvarel

Nej Webster livet är inte svart eller vitt men ska ta sitt ansvar för sinna egna handlingar och vall.

• Webster

såklart...men där finns ett stort fokus på att otrohet i
    alla dess former är fel, medan där finns så många andra
    problem på jorden som faktiskt är värre...

• Anonym
    Jazzyy skrev 2007-11-29 09:00:40 följande:
    Tror alla längre förhållanden någon gång drabbas av det som TS skriver! Någon sa Kåt glad och tacksam!! 3 barn med en man som inte är lika inressant som tidigare... Livet går på rutin!! Man står på perrongen och ser tågen åka förbi, fast man kanske engentligen bara vill slänga sig på första bästa? Det gäller att leva livet. Livet ska inte leva dig!En del slänger sig på tåget men går av redan vid nästa station då man upptäcker att gräset inte var grönare på andra sidan. En del åker vidare och lever ett nytt liv.Men jag kan förstå! Tex du går ut med några kompisar och helt plötsligt blir du uppvaktad av en snygg och sexig man!! Han ger dig alla svar. Han får dig att känna dig som en kvinna. Hen ger dig komplimanger!! Det hela handlar om att man söker en sorts bekräftelse. Att var snygg att vara omtyckt att någon SER DIG!!Ovanstående gäller givet vis åt båda håll. Kan lika gärna vara mannen som är ute!Somliga löper linan ut och är otrogna. Somliga låter det stanna vid flörten. Väljer man det förstnämda så får man också ta eventuella konsekvenser. Finns inga rätt eller fel. Det handlar om dig och ditt eget välbefinnande. Och således kan du bara avgöra själv, vad du vill.Jaz
    Du är singel va? Testa att dra den där argumentationen på första dejten nästa gång. Se om hon är intresserad av att inleda något seriöst efter det.

Tankeexperiment: Om jag verkligen mår bra av att säga elaka saker till min partner/vän/kollega, är det då så att det inte finns rätt eller fel? Handlar det bara om mig och mitt eget välbefinnande? Eller kan det möjligen finnas en annan dimension att beakta och i så fall varför? Sug på den lite.

Nä, personligen föraktar jag människor som är för svaga för att stå för sina egna handlingar. Och detta inkluderar per definition bl a 99% av alla otrogna personer. Det är en viss kategori människor det handlar om. För otrohet beror ju nästan aldrig på situation utan nästan alltid på person. Det är vidare ingen som vill inleda seriösa relationer, än mindre skaffa barn, men sådana personer. Inte ens de själva vill ha relationer med någon som bara inte kan låta bli att kn... ursäkta, jag glömde den traditionsenliga eufemismen. "Söka spännning" heter det förstås.
  • Jazzyy
    Anonym skrev 2007-11-30 00:13:02 följande:
    Du är singel va? Testa att dra den där argumentationen på första dejten nästa gång. Se om hon är intresserad av att inleda något seriöst efter det. Tankeexperiment: Om jag verkligen mår bra av att säga elaka saker till min partner/vän/kollega, är det då så att det inte finns rätt eller fel? Handlar det bara om mig och mitt eget välbefinnande? Eller kan det möjligen finnas en annan dimension att beakta och i så fall varför? Sug på den lite.Nä, personligen föraktar jag människor som är för svaga för att stå för sina egna handlingar. Och detta inkluderar per definition bl a 99% av alla otrogna personer. Det är en viss kategori människor det handlar om. För otrohet beror ju nästan aldrig på situation utan nästan alltid på person. Det är vidare ingen som vill inleda seriösa relationer, än mindre skaffa barn, men sådana personer. Inte ens de själva vill ha relationer med någon som bara inte kan låta bli att kn... ursäkta, jag glömde den traditionsenliga eufemismen. "Söka spännning" heter det förstås.
    Ja du har rätt. Jag är singel. MEN jag var mannen som råkade ut för otroheten och allt det jävliga därtill. Efter nästan 18 år av ett förhållande... Sug på den du! Jag inser väl nu att jag har en annan syn och dimenmsion på det hela. Och Förstå mig rätt. Jag förespråkar inte otrohet!! Det jag menar är svårigheten att hålla i gång glöden, passionen, förälskelsen etc etc. Somliga är kåta glada och tacksamma andra inte. Helt plötsligt kommar man till en punkt då man inser att livet rinner iväg. Somliga hanterar det på rätt sätt, andra går över gränsen, andra väljer att bryta upp. Men i grund och botten handlar det om dig själv!! I andras ögon kan det vara så att man gör FEL. Men det är bara du själv som i slutändan bestämmer vad du ska göra. Och då är det som jag sa. Det finns inget rätt eller fel. Varför ska man stanna kvar i ett förhållande bara för att andra ska tycka att man är en så jävla präktig person?? Om nu TS vill testa något annat sååå fine. Men man måste också vara beredd att ta konsekvenserna och stå för sitt handlande.

Men TS känsla av att vara onormal är inte fel. Tror att dom flesta känner så någon gång eller flera ggr i livet. En del hanterar det på ett sätt andra på ett annat.

Och slutligen ja jag har talat diskuterat ovanstående med en som jag träffar. Och till din förmodligen trångsynta förvåning så finns hon kvar....

Jaz
  • Äventyr1

Om du befinner dig i Stockholm så skriv till mig, är i samma sits att det vore nice med en No-strings-attached och ren sexuell relation.

• Anonym (.)
    Äventyr1 skrev 2026-01-14 00:04:11 följande:

Om du befinner dig i Stockholm så skriv till mig, är i samma sits att det vore nice med en No-strings-attached och ren sexuell relation.

Du är rätt många år för sent ute pysen.
  • KimLinnefeldt

Våga utmana dig själv och honom sexuellt. Överskrid gränser. Överraska med underkläder, rep, piska, oljor, sexnoveller, porrfilm, sex i bilen. Skaffa eventuellt en anonym sexkontakt att ha cybersex med, alltså textbaserad, eventuellt med röst, men inte bild. Läs sexnoveller själv, onanera. Visa honom att du är kåt.

• Anonym (Frustrerad)

Lustigt hur just dessa trådar har en förmåga att återupplivas år efter år! Vad KAN det bero på? Att helyllepräktiga människor får en hjärtattack? Att sexsugna hemmafruar blir ännu mer sugna? 

Det är nog enklast att bara dra en r*nk när det börjar rycka i baguetten. Besparar både mig själv och omgivningen en massa trassel.

• Anonym (Gamlatrådar)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2026-01-14 12:53:55 följande:

Lustigt hur just dessa trådar har en förmåga att återupplivas år efter år! Vad KAN det bero på? Att helyllepräktiga människor får en hjärtattack? Att sexsugna hemmafruar blir ännu mer sugna? 

Det är nog enklast att bara dra en r*nk när det börjar rycka i baguetten. Besparar både mig själv och omgivningen en massa trassel.

Vissa som har för mycket fritid återupplivar gamla trådar. Der gör att vissa, som inte är så noga med att läsa datumet/ tiden för när TS postades, tror att det är en ny trådstart, och svarar i den därefter.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Gamlatrådar) skrev 2026-01-14 12:59:42 följande:
    Vissa som har för mycket fritid återupplivar gamla trådar. Der gör att vissa, som inte är så noga med att läsa datumet/ tiden för när TS postades, tror att det är en ny trådstart, och svarar i den därefter.
    Så det har inget med innehållet i tråden att göra menar du?
  • Anonym (Med lust)
    Anonym skrev 2007-10-18 11:27:43 följande:

Har läst inläggen och jag har ett annat dilemma! Min man vill att jag skall vara med en annan man eller kvinna medan han tittar på. denna tanke kan verkligen kittla mig men är samtidigt rädd för hur det skall bli och vi båda vågar inte ta risken att något skulleinträffa under själva akten som skulle kunna förstöra vårt förhållande. Är inte beredda att chansa men min man är SÅ sugen på detta!!!!

Öppenhet är A och O. Berätta, dela med sig, lyssna, sätta sig in i etc. 
    Det finns så många sätt att utveckla sin lust tillsammans. Detta är ett, att bjuda in någon eller några andra i sin gemensamma njutning. 
    Det finns några viktiga saker att tänka på när ytterligare en person ska serva er gemensamma lust, i det här fallet en man. Delge varandra de gränser ni kan känna när ni inleder detta tillsammans. Dessa gränser kan justeras längre fram. 
    Ta god tid på er dagen efter! Ha inget inbokat, ge all tid till varandra. Prata mycket. Låt reaktioner komma, det kan vara både glädje och tårar. Välj en okänd man, ingen i er gemensamma bekantskapskrets. Det blir betydligt enklare att avsluta gemenskapen om det skulle kännas så. 
    Att känna njutning när en annan man erövrar kvinnan är inte heller det något onormalt. I vår kultur är tvåsamhet standarduttrycket. Att flytta gränser är intressant, ibland otroligt spännande. Och det är absolut allra mest lyckligt när det görs tillsammans med sin partner.
    Varmt lycka till!
  • Anonym (R)

Nej, du är inte onormal. Men omoraliskt.

Finns många sidor på nätet om du vill göra verklighet av det, kanske kan du släcka begäret med något mer ?oskyldigt? som tex, skicka lite bilder till en man, eller chatta med. Rekommenderar BC 

• Traildream
    Anonym (Onormal?) skrev 2007-10-01 21:41:11 följande:
    Jag vill och söker något att vara otrogen med..

Är en gift tjej med 3 barn,lever i ett bra förhållande med en snäll man som är pappa till barnen och är nöjd och glad.
    Har bra sex tillsammans,även om det inte sker så ofta.
    Men saknar spänningen,vill flörta och ha lite bus!

Söker verkligen efter det när jag är ute och festar loss!

Är jag onormal???

Varför kan man inte bara vara lycklig och nöjd?

Jag förstår helt och är lika dan. Spänning och trygghet ör är helt enkelt olika saker. 😉
Svar på tråden Jag vill och söker något att vara otrogen med..