Anonym skrev 2007-10-18 11:27:43 följande:
Har läst inläggen och jag har ett annat dilemma! Min man vill att jag skall vara med en annan man eller kvinna medan han tittar på. denna tanke kan verkligen kittla mig men är samtidigt rädd för hur det skall bli och vi båda vågar inte ta risken att något skulleinträffa under själva akten som skulle kunna förstöra vårt förhållande. Är inte beredda att chansa men min man är SÅ sugen på detta!!!!
Öppenhet är A och O. Berätta, dela med sig, lyssna, sätta sig in i etc.
Det finns så många sätt att utveckla sin lust tillsammans. Detta är ett, att bjuda in någon eller några andra i sin gemensamma njutning.
Det finns några viktiga saker att tänka på när ytterligare en person ska serva er gemensamma lust, i det här fallet en man. Delge varandra de gränser ni kan känna när ni inleder detta tillsammans. Dessa gränser kan justeras längre fram.
Ta god tid på er dagen efter! Ha inget inbokat, ge all tid till varandra. Prata mycket. Låt reaktioner komma, det kan vara både glädje och tårar. Välj en okänd man, ingen i er gemensamma bekantskapskrets. Det blir betydligt enklare att avsluta gemenskapen om det skulle kännas så.
Att känna njutning när en annan man erövrar kvinnan är inte heller det något onormalt. I vår kultur är tvåsamhet standarduttrycket. Att flytta gränser är intressant, ibland otroligt spännande. Och det är absolut allra mest lyckligt när det görs tillsammans med sin partner.
Varmt lycka till!