• BF 2008 02 23

Hur FAN ska ett huvud kunna komma ut genom min vagina??!!

10 cm bred skalle?? I genomsnitt?!!
    Det kommer inte gå. Det begriper väl vem som helst att något sådant inte kan komma den vägen?!!

• Svar på tråden Hur FAN ska ett huvud kunna komma ut genom min vagina??!!
  • Sandra och Frippe

STOR unge! inte ens jag har 34 cm brett!

• Jonasson

Tänk att slidan är veckad i vanliga fall och kan töjas en hel del. kommer att gå bra!

• Ananaspaj

34 cm i OMKRETS såklart!!!

En vuxens huvud är ju ca 57-59 i OMKRETS

• Sandra och Frippe

möh..klockan va halv två på natten, då kanske jag tyckte det var kul ok?

Ananaspaj skrev 2007-10-20 23:22:54 följande:
    34 cm i OMKRETS såklart!!!En vuxens huvud är ju ca 57-59 i OMKRETS
  • O Hanna O

JApp det gör faktiskt nog för att det tog över 30 timmar...ch inte gör jag om det men som vi säger i dalrna allt gör med våld vilja och vesselin

• Millis1981

Jag tänker precis som dig TS, helt sjukt att man kan få ut en hel unge därifrån!
    Jag har fött tre barn men tycker ändå det är så overkligt att det går.
    Känns "normalare" att plocka ut ungen i kejsarsnitt på nåt sätt.

• Millis1981

Mina barns hattmått:
    1:a 38 cm
    2:a 37,5 cm
    3:e 35 cm

• Emerald88

Otroligt kanske men jorå det går, det kan jag lova dig att det gör. Det gjorde det på mig ialla fall och på miljardtals andra kvinnor. Så funkade det på dom så lär det funka på dig också.

• Marianne83

Jag känner precis som Dig TS! Är så satans rädd inför förlossningen..! Vill inget hellre än att bli snittad. När jag tänker på mitt eget underliv under utdrivningsskedet, så blir jag nästan arg över "övergreppet" på mina känsligaste delar... Kommer bli tokig om de nekar mig snitt..! Jag vet ju att de KAN snitta mig, varför kan de då inte bara acceptera att jag inte vill föda vaginalt... Kostar det extra för sjukvården eller? Jag betalar gärna i så fall...

• happy2

Jag e stort imonerad över de mödrar som har fött sina barn vagninal där bebisen har haft en omkrets på 38-39 cm

En av mina kära vänninor som e rätt kort o liten själv har fött just 2 stora barn med stora huvuden,,

Den första vägde 4700g o hade 38 om huvudet o sen kom son nr2 som vägde 5130g o 39 om huvudet,,

Jag bara kryper i hopp av obehag när jag tänker tillbaks på min första vag förlossning o sonen var ju bara en lite skit gämfört med hennes o men ack så smärtsamt endå han vägde 3,2kg o 34 om huvudet o han satt fast oxå så de fick hänga o slita o dra ut han,, 

Så jag e endå glad att min inte inte var större än så,, de andra 2 fick jag snitt istället med

Sebastian kevin Alexander
Svar på tråden Hur FAN ska ett huvud kunna komma ut genom min vagina??!!