Unga mammor sökes!
Jag söker lite unga mammor som vill prata lite, dela erfarenheter och kanske träffas?
Jag själv bor i Karlstad är 18 år och har en son på nu 3½ vecka.
Jag bor ihop med pappan till sonen men allting är inte så jävla lätt.
Jag söker lite unga mammor som vill prata lite, dela erfarenheter och kanske träffas?
Jag själv bor i Karlstad är 18 år och har en son på nu 3½ vecka.
Jag bor ihop med pappan till sonen men allting är inte så jävla lätt.
Tänkte det. Kan vara roligt att prata med lite folk som är i samma situation..
Hur funkar ekonomin för er andra?
vår ekonomi är väldigt bra då jag studerar och min sambo jobbar, nu tjänar min sambo väldigt bra iofs
Våran ekomini går upp o ner.. ibland en del över o ibland går de knappt ihop :(
Vi lever på 2 pensioner då vi är sjukskrivna båda två sedan har vi bostadsbidrag och bostadstilägg och då 3 barnbidrag. Inte jätte mycket pengar men vi klarar oss bra.
Har varit och storhandlat med hela familjen i dag. Suck. Men alla kom hem levande och killarna lyckades att låta bli att köra ner någon stackars tant.
min ekomoni är väl inte den bästa. jag bor fortfarande hemma hos mina föräldrar. men hoppas på att kunna flytta härifrån ganska snart. lina är ju 2½ så de börjar bli ganska jobbigt att bo hemma fortfarande. men jag betalar allt till mig och lina, mat, kläder, nöjen osv.
hejsan.Hur är de med alla ikväll ?
jag har väldens huvudvärk och har haft det sen jag vaknade. har ätit värktabletter men inget har hjälpt så ska snart krypa ner i sängen..
hur många här är det som bor tillsammans med pappan??
Jag bor med pappan till våra 3 barn vi har levt tillsammans i snart 7 år
Hur är det med er andra
Jag bor själv med mina små troll
jag bor med pappan men vet inte hur länge till jag orkar
jag bodde med linas pappa fram tills lina var 16 månader sen fick jag nog av att vara mamma till två bebisar, en liten och en stor.
Jag bor med pappan till Neo.
Hur det är? Jo det duger, har ont i huvudet men har städat hela dagen så inte så konstigt. Hur är det med dig då?
En till ung mamma här, som hittat denna tråd=)
Jag kanske inte räknas som ung mamma längre, men jag har i alla fall VARIT.
Jag var 18 år när 1:a föddes & 22 år när 2:a föddes. De har samma pappa & vi har hängt ihop i 6½ år nu.