• TRIICANA

ung föräldrer?

hej, finns de unga föräldrar här som vill prata.. själv är jag 19r och ska få mitt första barn i slutet av december. ni?

• Svar på tråden ung föräldrer?
  • Tösabiten88
    barabecka skrev 2007-12-19 16:51:43 följande:
    Jag fick reda på att det var tvillingar idag haha, så jag hinner bli 3barnsmamma innan jag fyllt 18 ;) hihi
    Oj, vilken chock.. dubbelgrattis :)
  • barabecka
    Tösabiten88 skrev 2007-12-20 10:27:55 följande:
    Oj, vilken chock.. dubbelgrattis :)
    Japp kan man säga hehe.. men d blir nog kul
  • Pruttiluskan
    barabecka skrev 2007-12-19 16:51:43 följande:
    Jag fick reda på att det var tvillingar idag haha, så jag hinner bli 3barnsmamma innan jag fyllt 18 ;) hihi
    Hehe..ojsan! Grattis! :) Inte så vanligt kanske? hehe
  • barabecka
    Pruttiluskan skrev 2007-12-21 01:57:28 följande:
    Hehe..ojsan! Grattis! :) Inte så vanligt kanske? hehe
    Haha nej, tror inte det! Men chockad vart jag, det är det enda ord jag finner just nu hehe.. men det kommer gå så bra, vi får bara bygga ut huset lite sen när dom blir större, annars får vi inte plats hehe..
  • Pruttiluskan
    barabecka skrev 2007-12-21 13:26:41 följande:
    Haha nej, tror inte det! Men chockad vart jag, det är det enda ord jag finner just nu hehe.. men det kommer gå så bra, vi får bara bygga ut huset lite sen när dom blir större, annars får vi inte plats hehe..
    Hehe...kan tänka mig det! Men 3 innan man blir 18! Är inte det lite väl mycket? Din ungdom då?
  • barabecka
    Pruttiluskan skrev 2007-12-21 14:00:40 följande:
    Hehe...kan tänka mig det! Men 3 innan man blir 18! Är inte det lite väl mycket? Din ungdom då?
    Lite väl mycket? Nej nej nej!! Vi hade ju egentligen bara planerat för 1 till nu, men så vart de tvillingar, det är ju bara ett plus Vilken ungdom? Jag har redan gjort det jag vill göra.. Jag är nöjd med mitt liv som mamma och hemmafru..
  • Pruttiluskan
    barabecka skrev 2007-12-21 14:17:42 följande:
    Lite väl mycket? Nej nej nej!! Vi hade ju egentligen bara planerat för 1 till nu, men så vart de tvillingar, det är ju bara ett plus Vilken ungdom? Jag har redan gjort det jag vill göra.. Jag är nöjd med mitt liv som mamma och hemmafru..
    Ok! :) DÅså! :)
    Hur går det där hemma nu då?
  • Tösabiten88

Jag tycker att två barn som det skiljer 16mån ska bli spännande o se hur det blir.. men du har tre..tjohoo..:) vad sa killen då?

• barabecka
    Tösabiten88 skrev 2007-12-21 17:21:33 följande:
    Jag tycker att två barn som det skiljer 16mån ska bli spännande o se hur det blir.. men du har tre..tjohoo..:) vad sa killen då?
    Haha jaa! Han vart chockad, precis som mig.. men vi är glada båda två.. Han har dessutom ett syskonpar som är tvillingar, så han har inga bra minnen från det.. men vi ska göra det bästa av situationen, båda två längtar nått otroligt
  • barabecka
    Pruttiluskan skrev 2007-12-21 14:39:21 följande:
    Ok! :) DÅså! :)Hur går det där hemma nu då?
    Det går bara fint, vi har klätt gran idag och så har vi fyllt upp med julklappar under!! Mysig stämning i kåken! Lillan är tyvärr febrig och förkyld, får hoppas hon blir frisk innan julafton
  • Pruttiluskan
    barabecka skrev 2007-12-21 18:22:41 följande:
    Det går bara fint, vi har klätt gran idag och så har vi fyllt upp med julklappar under!! Mysig stämning i kåken! Lillan är tyvärr febrig och förkyld, får hoppas hon blir frisk innan julafton
    Får verkligen hoppas att ni allihopa är friska..så de inte smittas vidare i familjen!
  • Tösabiten88
    barabecka skrev 2007-12-21 18:08:48 följande:
    Haha jaa! Han vart chockad, precis som mig.. men vi är glada båda två.. Han har dessutom ett syskonpar som är tvillingar, så han har inga bra minnen från det.. men vi ska göra det bästa av situationen, båda två längtar nått otroligt
    jo, men det ska gå bra som du skriver, men extra spännande måste det bli..häftih upplevelse på förlossningen sen :) vilken vecka är du i?
Svar på tråden ung föräldrer?