jewel84 skrev 2007-11-17 12:08:47 följande:
Vi är särbos, men vi ses i stort sett varja dag och sover med varan iaf 5 dagar i veckan...=) Enda ggr vi inte ses är när han jobbar eller ska upp väldigt tidigt och jobba.Lutar åt att vi flyttar ihop under nästa år. Vi har bott ihop förr men jag var inte riktigt redo för samboliv, så nu har vi vart särbos i lite mer än ett år...Trots att vi ses relativt mycket så tar vi oss tid att vara med våra vänner och göra saker för oss själva.. Vilket är skönt, för det finns ingen direkt svartsjuka mellan oss och vi kan lita på varann och jag tror att vårt förhållande blivit bra just för att vi är särbos...Men stundtals så blir jag tokless på det och fattar inte varför inte vi kan bo ihop..då blir det surt mellan oss, men jag vet ju att den dagen kommer snart..
Om du inte trivs så ta upp det med din kille.. Låter ju inte direkt som att ni har ett riktigt förhållande som ses så lite trots att ni bor nära varandra.
Vi har oxå hunnit varit sambos en kort td under vårat lilla år ihop! Men det var samma som för er. Vi var inte redo för samboliv, varken han eller jag! Så vi flyttade isär, men kunde vara ifrån varandra så vi blev tillsammans igen. Men då sa vi att vi skulle ta det lungt och inte stressa fram ngt. men jag tycker det har gått till överdrift. det är ju inte så att jag ber om förlovning, barn, hus, bil etc. jag vill bara spendera mer tid med min kille..Sova med honom lite oftare och ses lite mer. Men det här med att ge varandra tid och space verkar ha stigit honom åt huvudet..