• OJA77

Jag kan inte tro att det e sant...gravid!!!

Jag bara måste berätta det för någon i alla fall. I morse plussade jag utan tvekan. Tog tre olika tester bara för att verkligen vara säker och ändå kan jag inte tro att det är sant. Vad händer nu?? När får man komma på ultraljud så man kan se att det verkligen finns något där???

Jag är så himla lycklig!!!

• Svar på tråden Jag kan inte tro att det e sant...gravid!!!
  • vill ha fler barn

njut så mycket du kan. vet hur det känns! utgå ifrån att allt går vägen. bättre att njuta för mycket än för lite.
    fick mf för ett år sen och jag ångrar inte att jag njöt av de 7 veckorna. sen blev jag gravid direkt igen och nu har jag en litet totte!

• OJA77

NillaP: Absolut att det finns hopp...jag var inte alls positiv när första försöket inte gick...dessutom gick vi till kuratorn som vänligt nog påpekade att chasen att det lyckas med frys var ännu sämre....hjälpte inte...Men för oss var frysisen bättre än färsk så nu ska jag följa allas råd och bara njuta...

Vill ha fler barn: Absolut...jag bestämde mig redan vid ruvningen att jag skulle njuta av den och jag levde precis som vanligt....gick långa promenader osv...var toppen...kanske därfö som det gick vägen...jag slappnade av!

• Dahlia

Stort GRATTIS!!!

Vul kommer du antagligen att göra i vecka 7 då man kan se ordentligt eftersom du gjort ivf.
    Vi gjorde vul v 7+0 efter ivf/ icsi och då såg man hjärtat tydligt

Lycka till

Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är nu BF 3 juni 2008
  • OJA77

Dahlia: Tack, vi fick precis tid för koll den 12/12....nu kommer jag vara lite orolig för det....tänk om det inte finns nåt där??

• Dahlia

OJA77- Känner igen oron men det e klart att det ska finnas en liten plutt där med blinkande hjärta
    Det kommer att gå super ska du se

Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är nu BF 3 juni 2008
  • OJA77

Dahlia: Tack!! Behöver nog höra sånt just nu.. Ja då är det bara att bita ihop i några veckor då....

• littlemum

Ett STORT grattis från en kossa till en annan!

• Maskrosen

Grattis! Och kom ihåg att chansen för att allt ska gå bra är mycket, mycket större än eventuella risker! Lycka till på VUL i december!

• OJA77

Maskrosen: Tack, vad du är snäll!!! Ja jag ska försöka njuta nu och hoppas på det bästa....

• vellis

Grattis! va roligt. ja det beror väl på men oftast är det mellan v 16-24 som ultraljud görs

Svar på tråden Jag kan inte tro att det e sant...gravid!!!