Esa skrev 2008-02-07 21:38:33 följande:
Hej. Jag tror det är bäst att ha sex någon/ några dagar innan ÄL och på ÄL dagen. Dessa dagar är det störst chans. Bra om spermierna redan ligger och väntar på ä
gget.Jo, det är väl som vanligt här. Vi kämpar på. Har BIM i början av nästa vecka men vet till 99% att jag inte är gravid då vi tajmade dåligt denna månaden pga min tjänsteresa.Pratade med min läkare i förrgår och han sätter upp oss på kö i slutet på maj så att vi kan påbörja IVF i september. Det måste nämnligen gå ett år från det man varit gravid senast och jag fick ju ett missfall i september 2007. Det är väl bara att vänta...Känns dumt att betala 30 000 kr nu om det bara gäller några månader.Hur gör ni då?
hej.
ok ja för vi sa det att vi ska försöka att ha sex dagen innan äl och dagen efter eller på äl. just att jag använde rmig av äl stickor så vet jag ju inte just på dagen jag har äl. jobbigt som tusan utan vet ju bara på en höft om jag har det om 24 eller 36 tim.. vad är vanigast när man får en höjning?
ja men då förstår jag att ni inte vill betala den summan.. ja men sep det är ju snart h hopaps nu då.. :) gud vad spänande och roligt för er..
vi kommer köra på lite nu och så komemr vi besluta om vi ska köra privat eller inte när vi börjat våran utredning.. kram