• bamsefan

Gravid igen..........Nervös väntan följer.....

Ja då var man gravid igen.Och spänningen är total.Är det spännande att ruva,vad är då inte detta?Hur ska det sluta denna gången.Hoppas nu på juli/aug bebis........Att detta ska bli 3 gången gillt.

• Svar på tråden Gravid igen..........Nervös väntan följer.....
  • Buttelina

Bamsefan!!! du måste ju starta en ny tråd!! Denna stängs ju imorgon! Måste ju få veta hur det går för dig!

• Rolla

Hur vet man när en tråd ska stängas

• bamsefan

Tack.
    Ja imorgon får gärna närma sig lite fortare nu.

Det blir säkert en liten bikt här imorgon.Om inte i denna tråden så en ny.

• Rolla

Starta en ny redan nu... så kan du lägga in länken in hit så att man hittar

• Buttelina
    Rolla skrev 2008-02-21 11:45:26 följande:
    Hur vet man när en tråd ska stängas
    en tråd är öppen i 3 månader
  • bamsefan

Vet tyvärr inte hur man gör.Så det får bli något nytt.....

Ja denna dagen har gått långsammt om någon.Är öm i fingrar av nagelbitande.Och har idag städat lite här hemma....är helt slut nu.Gubben har stått för det dom sista månaderna.Och känner nu att det får han fortsätta me.För kroppen säger ifrån.

• bamsefan

Stånk o stön......nu är det inte långt kvar till en viktig milstople.
    Vad kommer dom se....lever båda,är dom välkskapta,kan man kanske tillomed se kön? Ja nu snurrar frågorna i huvudet........

• Bei Bei

Bamsefan: Ja man kan se könet, men vill du veta det innan? Inte säkert de säger det, men om ni vill se kan ni be om det och har ni tur är det en bm som säger det.
    Lycka till idag! Kommer hålla tummarna.

♥ Ronja ska blir storasyster. BF 27/4-08 ♥
  • bamsefan

Då var den stora dagen över.....och en stor sten har fallit ifrån mitt hjärta.Båda levde och va pigga.Följde växtkurvan.
    Dom hade tillomed varsin moderkaka och en kraftig skiljevägg.
    Så nu får jag njuta av den här dagen och sen blir det långa 10 v till nästa ul i v 28.Hoppas vidare och framförallt att det blir 10 lugna veckor som följer.......

• Stossan

Grattis! Vilka glada nyheter..då kan du förhoppningsvis våga njuta lite mer av graviditeten!

Extreme babymaker
  • bustösen

har följt tråden men inte skrivit ngt. Grattis!! så skönt för dig att båda mår bra

• Rolla

kom hem nu från jobbet... roligt o läsa att allt gick bra,, Nu e det bara jag som e kvar... hoppas oxå på goda nyheter... ska bara hålla ut tills på onsdag.

• Buttelina
    Rolla skrev 2008-02-22 21:55:28 följande:
    kom hem nu från jobbet... roligt o läsa att allt gick bra,, Nu e det bara jag som e kvar... hoppas oxå på goda nyheter... ska bara hålla ut tills på onsdag.
    jag håller tummarna för dig rolla!
Svar på tråden Gravid igen..........Nervös väntan följer.....