• Anonym (tjej)

Lesbisk

Några lesbiska här??

• Svar på tråden Lesbisk
  • UPC

Tjenare tjejen!
    Jag är inte homo men jag har varit med tjejer.. Tycker det är Ligth bi ;)

• qenzo

Samma här... :)

snarf skrev 2008-01-08 11:02:54 följande:
    Jag är bi och lever i ett lesbiskt förhållande, de bästa valet jag någonsin gjort när de gäller förhållanden och kärlek. VÅGA
  • Anonym

hej.jag skulle vilja hitta en till tjej ( trekant) till min kille.som en liten födelsedags present.

finns de fler sidor på nätet? tacksam för alla svar.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-01-31 15:57:02 följande:
    hej.jag skulle vilja hitta en till tjej ( trekant) till min kille.som en liten födelsedags present.finns de fler sidor på nätet? tacksam för alla svar.
    www.klubb6.se
  • Liiiinis

hmmm...har funderat lite på det här...man blir ju liksom kär i en person och inte i ett kön, så hur kan man bestämt veta "vad man är"?
    Jag har en underbar sambo (kille) som jag älskar över allt annat, men om han vore en tjej så skulle jag älska honom eller henne lika mycket...
    Så hur "vet man"?

Nu är jag glad att han e en han! För annars hade det varit svårare att få vårat efterlängtade barn.

• Anonym
    Liiiinis skrev 2008-02-07 01:28:56 följande:
    hmmm...har funderat lite på det här...man blir ju liksom kär i en person och inte i ett kön, så hur kan man bestämt veta "vad man är"?Jag har en underbar sambo (kille) som jag älskar över allt annat, men om han vore en tjej så skulle jag älska honom eller henne lika mycket...Så hur "vet man"?Nu är jag glad att han e en han! För annars hade det varit svårare att få vårat efterlängtade barn.
    Man märker vilken läggning man har genom vad man blir sexuellt tänd på eller attraherad av.
  • GeTe

Bi.....
    Har haft både flickvänner och pojkvänner, lever med en man idag.

• Emma Eriksson

Jag är lesbisk :) Kom ut med det för 1 år sedan.

• Gweny

nej, men är bi. alltid varit det sen jag kan komma ihåg. men dras mer till tjejer.

Svar på tråden Lesbisk