• sommartjej84

Gravid?

Är de någon som har varit gravid fast de har fått mens??? jag fick min mens på dag 24 och min mens kommer alltid på dag 32-35.....

• Svar på tråden Gravid?
  • emmish

Jag hade mens som vanligt när jag fick reda på att jag var gravid. Fram till v 9 eller något sånt. Sen hade jag blödningar ett par gånger!

• emmish

Har du tagit ett grav.test?

• sommartjej84

Var din mens som vanligt eller?

• sommartjej84

Nej de har jag inte... jag vet inte när jag ska testa mig... Jag hade mens för ca 16 dagar sen jag hade min mens... men jag tycker de är lite konstigt att jag fick mens på dag 24....

• sommartjej84

När tycker du att jag kan testa mig? Hade du försökt skaffa barn länge innan du blev gravid?

• emmish

Ja, den var som vanligt fram till v 9! Jag tog ett gravtest för att jag kände på mig att jag var gravid. Och så rätt jag hade!

Men, jag har även alltid haft oregelbunden mens.
    Har du börjat eller slutat med ppiller nyss? Då kan det ju faktiskt hända att mensen blir lite oregelbunden.

• emmish

Nej, jag åt ppiller och blev gravid men, det kom som en mycket positiv överraskning Så jag hade inte försökt länge! Och nu är jag gravid igen och det tog sig på ett par försök

Har du försökt att bli gravid? Känner du att du kanske kan vara gravid så tycker jag att du ska köpa ett test på en gång!

• sommartjej84

De var jätte länge sen jag slutade med mina p-piller flera år.

• sommartjej84

Ja vi har försökt ett tag.... jag har ett test hemma... Fundera på att gå och göra de nu... är de för tidigt???

• emmish

Nja, alltså det vet man ju inte. Men, om jag vore du så skulle jag ta ett test med en gång! Jag skulle aldrig kunna hålla mig!

• LillTållon

Jag var i vecka 33 när jag fick reda på att jag väntade tösen! Hade mens precis som vanligt... kunde kasta på ngn dag! men det kan det annars oxå göra! flickan är idag 3 år å lillasyskon är på G! Har inte haft mens denna gång!

• magis

Jag har fått små blödningar varje dag 5 dagar innan BIM samt på BIM-dagen, testade positivt och de små blödningarna upphörde.

• emmish

Har du tagit testet? Är jättenyfiken! Hoppas på det bästa

Svar på tråden Gravid?