• Eisa

Det här med tryckare och otrohet...

Det finns minst 2 trådar om detta men jag måste starta en egen för att verkligen få svar på denna fråga: Hur fanken kan man tycka att tryckare är en dans?

Folk skriver ju "Nej dans är inte otrohet"

Men tryckare är INTE en dans, det är en lång sexuell kram för att man är kåt (jag har du aldrig upplevt annat i alla fall). Tycker man om att dansa så dansar man definitivt inte tryckare, eftersom denna "dans" helt saknar rytm och takt.

Min åsikt: dansar man tryckare med någon så vill man absolut ha sex med denna person. Alltså är tryckare en form av otrohet.

Håller ni med?

• Svar på tråden Det här med tryckare och otrohet...
  • Eisa
    Anna Paulita skrev 2007-12-27 10:06:49 följande:
    Nej, jag håller inte med. Jag har dansat tryckar med många personer jag inte velat ha sex med.
    Okej! Då är det jag som är överkåt då
  • Anna Paulita
    Eisa skrev 2007-12-27 10:13:10 följande:
    Okej! Då är det jag som är överkåt då
    Ja, så måste det vara...;)
  • Behemot

Beror nog på HUR man dansar tryckare. (eller VAR min Pojkvän otrogen med sin syster på hennes bröllop?!)

• Arga Klara

Eisa - jag håller med, det ÄR ingen dans!

• abnocto

Många vill dansa men kan inte foxtrot och då blir det tryckare. Inte vill man ligga med den för det! Eller ska man då när man börjat dansen tacka nej för att han itne kan dansa så bra????
    Det är skillnad om, när man dansar tryckare far med händerna på den andras kropp för då är det ej längre dans utan hångel, enligt min uppfattning.
    Sedan kan jag bli tänd på någon som dansar bra foxtrot, för det finns inget underbarare än om karln kan dansa. Men inte går jag i säng med honom för det

• Knorrisen

för att man dansar tryckare är man inte otrogen! de är min åsikt.. jag brukar dansa med gubbens kompisar och mina kompisars gubbar... ingen av oss har sett de som otrohet iaf.

• Behemot

Fast om killen får stånd så tycker jag nog att det är på gränsen till oanständigt förstås.

• Knorrisen
    margaritha skrev 2007-12-27 10:35:55 följande:
    Fast om killen får stånd så tycker jag nog att det är på gränsen till oanständigt förstås.
    JO de är sant.. så kanske man får tänka om lite :D
  • gosmamman

Jag gillar inte heller tanken på att min sambo skulle stå så nära en annan kvinna en så lång stund med ansiktena alldels intill varandra och hennes bröst tryckta mot hans kropp och könen bara ett litet tygstycke som skiljer dom åt!!!

Men jag har själv dansat tryckare som inte alls betytt ngt och då jag inte kännt ngt alls men jag skulle respektera om min sambo inte gillade det.

Hmmm, jag är visst lite dubbel i denna fråga

• Lequisha

Jag håller med TS.
    Jag har då aldrig dansat tryckare med nån som inte försökt klämma och känna både här och där.
    Följaktligen dansar jag inte med nån jag inte själv vill klämma och känna på, eller bli klämd och känd på av

• Eisa
    Lequisha skrev 2007-12-27 10:46:37 följande:
    Jag håller med TS.Jag har då aldrig dansat tryckare med nån som inte försökt klämma och känna både här och där.Följaktligen dansar jag inte med nån jag inte själv vill klämma och känna på, eller bli klämd och känd på av
    Nej inte jag heller. Visst DANSA med andra kan man göra, men inte tryckare.

Jag tror att vi här i tråden definierar tryckare olika. Jag vet bara EN sorts tryckare och det är den när man håller om varann hårt, så tätt det bara går, medan man gungar runt lite.

Många här verkar tro att jag menar foxtrot, eller försök till foxtrot, det gör jag inte.
  • Trynträ

Jag har då inte varit särskilt kåt när jag dansat tryckare med okända måste jag säga. Tycker det är dans och inte otrohet. Man behöver ju inte "kinda" om man inte vill.

• KHE

Hade min fruvdansat tryckare med någon annan man så hade det varit samma som att ligga för man visar att man vill det = otrohet.
    Skulle aldrig ens dansa med annan kvinna m, den enda gången jag gjort det då jag varit med min fru är efter bröllopsdansen då alla dansade med alla men att gå ut på krogen och dansa med andra, nej det är inte ok för oss men alla har sina regler.

Svar på tråden Det här med tryckare och otrohet...