Forstar precis vad du menar, men jag menar inte att det skulle vara fel av manniskor att fraga om jag tex vill ha barn. Saklart far man gora det, det ar dom som ar plumpa jag talar om, samt att det kanske inte e sa lampligt pa ett brollop for en del manniskor som har smartan inom sig o da inte vill ta upp amnet denna dagen, att nagon eller nagra star o sager i ett tal att dom vill si eller sa, eller hoppas pa barn snart osv, nar paret sitter o kanner att det inte gar.
Alla mina nara o kara vet vilken sits vi ar i, o skulle nagon stoppa mig pa stan o fraga om jag vill ha barn, sa skulle jag saga "JA", men jag skulle inte dra mitt livs historia for en frammande manniska. I vilket syfte? Det mar da inte jag battre av i alla fall, aven om nagon annan skulle gora det.
Maste bara fraga tamate: Hus, hund, brollop, barn osv. "Vems" monster ar det du pratar om att man inte vill folja? & vafror ar det den naturliga gangen att det ska vara i denna ordningen samt detta man vill ha ut av livet?
Jag har da ingenting mer kannsligt i mitt liv som pagar utom just barnloshet, sa menar du att tex jag skulle lasa in mig o inte prata med manniskor overhuvudtaget bara for att jag inte vill ga omkring o lipa dagarna i anda, just for att jag inte vill att bade nara o inte sa nara manniskor tar upp amnet med mig o snackar barn.
Mina narmaste pratar om detta om jag vill prata om det, ingen sitter o sager, "men kom igen nu, nar kommer det ett barn", nar dom vet att vi mar skit o kampar!
Tycker det ar markligt hur en del uttrycker sig, men det slutar jag aldrig forvanas over.