Tycker redan det är tråkigt att vara hemma, vad göra?
Hej!
Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till, är mammaledig nu med vår bebis på 3 månader och vi har sen tidigare en tjej på 3 år.
Jag vet att jag inte älskade att vara hemma förra gången heller, men det känndes bättre då än nu för jag hade 2 kompisar som fick barn nästan samtidigt, denna gång känner jag ingen.
Det är inte bara det att det känns rtåkigt att gå hemma, jag känner det som helt menlöst.
Jag är ledsen och vill bara att tiden skall gå fort som bara den så att Hilda kan bli 1 år och börja på dagis så jag kan börja jobba igen.
SNÄLLA nu inga påhopp jag mår dåligt som det är för att jag inte är det superkäcka hemamamman som jag önskade jag kunde vara.
Jag verkligen hatar mitt liv just nu, och undrar ibland vad jag gjort med mitt liv för att nu sitta här och må så dåligt.
Var inne på jobbet o hälsade på igår och fotades för nya hemsidan och höll på att lipa så längtar jag efter att jobba igen och mina jobarkompisar.
Är det fler som känner så här eller är jag lika konstig och ensam om detta som jag känner mig?