• Bevabus

Jamie Lynn Spears

Vad anser ni om den här artikeln? Visst kan det vara ett enda stort påhitt av en journalist men låt oss nu säga att det här är hundra procent sant.
    Tycker ni detta är rättvist emot Jamie?
    Har mamman gått över gränsen?
    Är det bra att Jamie får vara och bete sig som en typisk tonåring, trots att hon har ett barn som hennes mamma planerar att "ta över" efter födseln? Fast först så ska hon ju tjäna pengar på det...såklart...

Vad tycker ni??
    www.expressen.se/fredag/1.1018507/mamman-tar-over-jamie-lynns-bebis

• Svar på tråden Jamie Lynn Spears
  • Bevabus

usch ja, det kan jag förstå

Beckah82 skrev 2008-02-03 16:17:52 följande:
    Vad jag tycker?Jag tycker att det plötsligt blev svårt att behålla middagen ...urk...FY fan man blir matt av ilska och illamående.
  • Bevabus

usch ja, det kan jag förstå

Beckah82 skrev 2008-02-03 16:17:52 följande:
    Vad jag tycker?Jag tycker att det plötsligt blev svårt att behålla middagen ...urk...FY fan man blir matt av ilska och illamående.
  • Elize87

Hej hopp.. måste uttala mej om artikeln!
    Jag tycketr det var bland det sjukaste jag hört! Det är Jamie Lynne som är mamman och Jamies mamma är MORMOR. Vadå "ta över bebisen"?! Herregud det kan ju bara vara Hollywood som är då puckat! Varför behåller hon babyn om hon inte tänker ta på sej rollen som mamma?! Där tycker jag abort är berättigat om hon så desperat inte vill ta hand om sitt barn så hon låter hennes mamma göra det... Blir förbannad faktiskt!

• Bevabus

du har nog missuppfattat litegrann. Jamie VILL ta hand om babyn men det är mamman som ändå tänker ta över barnet! Jamie får inte ens träffa sin pojkvän Casey som faktiskt är pappan. Så nu gör Jamie uppror och tänker sticka och gifta sig när hon blir 17. Så mamman gör knappast något för att hjälpa situationen...

Vi vet inte om alla ryktena är sanna.

Elize87 skrev 2008-02-03 17:34:26 följande:
    Hej hopp.. måste uttala mej om artikeln!Jag tycketr det var bland det sjukaste jag hört! Det är Jamie Lynne som är mamman och Jamies mamma är MORMOR. Vadå "ta över bebisen"?! Herregud det kan ju bara vara Hollywood som är då puckat! Varför behåller hon babyn om hon inte tänker ta på sej rollen som mamma?! Där tycker jag abort är berättigat om hon så desperat inte vill ta hand om sitt barn så hon låter hennes mamma göra det... Blir förbannad faktiskt!
  • Elize87

jahaaa ja då missuppfattade jag helt.. Men mamman kan väl inte TA barnet ifrån henne?! Då kan hon väl gå till någon myndighet lr vad det nu är man gör i en sån situation..

• Bevabus

jadu, inte en aning tyvärr, det låter ju helt vansinnigt. och grejen är att mamman verkar ha varit på Jamise så mycket om det där nu så Jamie har kännt sig tvungen att säga Ja till hennes "erbjudande" :/

Elize87 skrev 2008-02-03 17:57:58 följande:
    jahaaa ja då missuppfattade jag helt.. Men mamman kan väl inte TA barnet ifrån henne?! Då kan hon väl gå till någon myndighet lr vad det nu är man gör i en sån situation..
  • Clasha

Tycker det verkar som att hennes mamma mer eller mindre bestämt själv att det så det ska vara. Hon ska ta hand om barnet så Jamielynn kan fortsätta vara tonåring och tjäna pengar eftersom det inte är föräldrarna som betalar sin hyra osv. Tycker det är FEL! Som mamma ska man ju vara en förebild för sina barn och nu när hennes barn ska bli mamma borde hon iställer stötta på annat sätt, liksom visa en förebild om hur hon kan vara. Inte mena på att "ää de lugnt jag tar hand om de, gå ut fortsätt vara tonåring" det lär henne ju ingenting. Hon borde ju istället lära henne mogna osv. lär henne inget ansvar..

• Bevabus

aa! det är som att hon säger "du gjorde ett misstag som du vill ta ansvar för. men det behöver du inte göra. låt mig ta hand om det här. gå ut och lek du istället."

Clasha skrev 2008-02-03 18:51:54 följande:
    Tycker det verkar som att hennes mamma mer eller mindre bestämt själv att det så det ska vara. Hon ska ta hand om barnet så Jamielynn kan fortsätta vara tonåring och tjäna pengar eftersom det inte är föräldrarna som betalar sin hyra osv. Tycker det är FEL! Som mamma ska man ju vara en förebild för sina barn och nu när hennes barn ska bli mamma borde hon iställer stötta på annat sätt, liksom visa en förebild om hur hon kan vara. Inte mena på att "ää de lugnt jag tar hand om de, gå ut fortsätt vara tonåring" det lär henne ju ingenting. Hon borde ju istället lära henne mogna osv. lär henne inget ansvar..
  • Kusifru
    Svar på #27
    Precis! Mamman lever ju på sina barns pengar och om jag tyder det rätt så tar mamman hand om ungen av skälet att Jamie ska dra in mer pengar så mamman Lynne slipper jobba. Att skylla på det där med tonårslekandet är nog bara en fasad. Hon framställs som en jäkla ängel i artiklarna medans Jamie är ett oansvarigt barn som behöver hjälp, jag tycker det verkar helt tvärtom.
    Mamman behöver hjälp eftersom att hon inte försörjer sig själv, dessutom är hon ingen förebild att skryta om direkt. :/
    Clasha skrev 2008-02-03 18:51:54 följande:
  • Bevabus

det roligaste är väl ändå att Lynne Spears har skrivit en bok om hur man uppfostrar barn...*hahahahahaha*:P

• Clasha

Nää precis kolla hur hennes 2 barn blivit, en är ett psykfall och skyller på sin mamma för hon pressat dom in i media världen. Den yngsta går och har sex med en gammal producent och blir på smällen och tar inget som helst ansvar. Bara det visar ju hur HON är som mamma.. hon är ju ingen vidare mormor heller till Brittans barn. Precis som britney säger så tror jag henne att det ligger mkt i Lynn's sätt att vara "mamma" hon liksom lever på sina barn.

• Clasha

HAHAHAHAHA ÅRETS SKÄMT!!! åh herregud kvinna! hahahahahhaa

Bevabus skrev 2008-02-05 12:26:01 följande:
    det roligaste är väl ändå att Lynne Spears har skrivit en bok om hur man uppfostrar barn...*hahahahahaha*:P
  • Bevabus

nu har ju inte Jamie haft sex med nån producent heller :P hehe hon hade en pojkvän vid namn Casey ;)
    Jamie VILL ta ansvar men Lynne tar liksom det ifrån henne på det mest konstiga vis :S:P

Ja det är helknäppt alltihop...
    Jag menar, jag vet att Britney har dragit på sig en del problem själv men nu när hon faktiskt är sjuk så borde världen ge henne en paus..

Clasha skrev 2008-02-05 23:18:33 följande:
    Nää precis kolla hur hennes 2 barn blivit, en är ett psykfall och skyller på sin mamma för hon pressat dom in i media världen. Den yngsta går och har sex med en gammal producent och blir på smällen och tar inget som helst ansvar. Bara det visar ju hur HON är som mamma.. hon är ju ingen vidare mormor heller till Brittans barn. Precis som britney säger så tror jag henne att det ligger mkt i Lynn's sätt att vara "mamma" hon liksom lever på sina barn.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2008-01-24 22:49:28 följande:
    Vad anser ni om den här artikeln? Visst kan det vara ett enda stort påhitt av en journalist men låt oss nu säga att det här är hundra procent sant.Tycker ni detta är rättvist emot Jamie?Har mamman gått över gränsen?Är det bra att Jamie får vara och bete sig som en typisk tonåring, trots att hon har ett barn som hennes mamma planerar att "ta över" efter födseln? Fast först så ska hon ju tjäna pengar på det...såklart...Vad tycker ni??www.expressen.se/fredag/1.1018507/mamman-tar-...
    Asså fan va arg jag blev när jag läste det. Det är fan inte rätt att hennes mamma ska ta ÖVER barnet. Detta är fan Jamies beslut att behålla barnet. Fan hon har inte någon rätt som helst att ta ÖVER Jamies barn.. GRRR!
  • Twinkiie

Mamma Lynn är sjuk i huvudet.. Visste ni att hon kunde med att försöka ge ut en bok som handlade om hur man uppfostrar och finns där för sina barn? Men bokförlaget bojkottade henne då britney just blivit av med vårdnaden för sina barn och jamie lynn kommit ut med nyheten att hon var gravid..

LÅS IN MAMMA LYNN!!!!!!

• Twinkiie

Och ja det är sjukt att hon ska få vårdnaden om Jamie lynn's kommande bebbe... men jamie lynn verkar tydligen ha gått med på det .. stackars jamie.. hon vet nog inte va hon gör .. den där morsan e ju helt psykad.

• Emelisch

Tycket det är sjukt att mamman ska ta över dotterns barn. Har dottern satt sig i något sådant så får hon väl ta sitt ansvar!

• Bevabus

absolut!

Emelisch skrev 2008-03-17 15:08:24 följande:
    Tycket det är sjukt att mamman ska ta över dotterns barn. Har dottern satt sig i något sådant så får hon väl ta sitt ansvar!
  • MansonDust

Jag tror inte på artikeln.

• Bevabus

det behöver du inte heller. alla tror som dom vill. man ska ju självklart inte ta allt som står i skvallerblaskorna på så stort allvar.

MansonDust skrev 2008-03-17 15:09:54 följande:
    Jag tror inte på artikeln.
Svar på tråden Jamie Lynn Spears