• JohannaLindeberg

Mammaledig och promenadsugen i Nyköping...??

Hejsan, jag är alldeles ny här på familjeliv och även ny i stan Nyköping där jag är mammaledig. Jag går ofta prommisar med min son Vincent och undrar ifall det finns fler promenadsugna mammalediga i Nyköping som vill ta en liten tur i stan eller på Hållet ngn dag?

• Svar på tråden Mammaledig och promenadsugen i Nyköping...??
  • JohannaLindeberg

Ngn som är sugen även denna torsd??

• VISAMÅ

Vi ska in till stan imorgon, men har en massa andra ärenden, så en promenad blir nog lite stressigt. Hakar gärna på vid fikat/mellanmål om det är några som ska ut promenixa.

Är hemma med en ´03 och en ´07
  • r78ks

oj oj det tar på krafterna att flytta, men nu börjar det bli fint. Jag har målat Noahs rum och hans lekrum och ska ge mig på sovrummet i helgen så jag hoppar promenad denna vecka med men går gärna nästa vecka.

• Malin N

Ska hem till Linköping imorgon så jag missar promenaden då med, typiskt!

• r78ks

blev det ngn trevlig promenad idag?

• JohannaLindeberg
    Svar på #55
    hej, japp det blev det, har varit 3 pers nu varje gång med mig och A-S som stadiga två! Var grymt skönt väder! Hur går det med målning och övrigt flytt-mek :)?
  • r78ks

nu är allt målat som skulle målas, nu återstår bara att gå upp gardiner, men först måste jag köpa/sy och köpa stänger. Får bli en tripp till stan på lördag tillsammans med mannen, oj som han ser fram mot det...

• Miniigirl

Hej!

Här är en till som bor i nyköping, ja...eller igentligen 2,6 mil utanför:)men hänger gärna med på promenix:)
    Har själv bott här ganska precis 2 år nu! Kommer från västerås, men träffade sambon här, och flyttade ganska snabbt hit:)

Det är ju trevligt att träffa lite fler mammor:)
    Hur gammla är era småttingar?!

• r78ks

tjena alla och glad påsk

om en vecka börjar jag jobba så det blir inga promenader på vardagar för mig men jag ses gärna på helger...

Miniigirl: min son Noah är 10 månader

vi var med dietist med Noah för eftersom han har så mycket problem med magen och inte går upp och nu har vi uteslutit mjölkprotein och det är en helt annan mage... så vår lilla kille är nog mjölkallergiker. Skönt dock att han är bättre och nu kan vi jobba utifrån det.

• JohannaLindeberg

glad påsk i efterskott!vad skönt att det löst sig med magen för Noah!! Att han nu kan få sån mat som han verkligen tar till sig. Lycka till på jobbet sen!
    Miniigirl: Jag har en son på snart 3 månader. Numera går vi på onsd kl 13 från åhlens, hör av dig om du vill joina oss!

• Malin N

Måste bara höra om ni brukar fika efteråt? För jag hänger gärna med på det, har insett att med min mage som jag tror snart kommer spricka, så är det nog bäst om jag inte följer med på promenaden innan

• JohannaLindeberg

japp, vi brukar fika!

• Liiii

Hej!

Jag bor oxå i nyköping, flyttar i slutet av maj till svalsta men jag hänger gärna med på en promenad.

Lukas 070530
  • Miniigirl

Hej igen!
    HAde ni tänkt gå på onsdag? Tänkte nästan att jag kanske skulle hänga med då isåfall?!

• JohannaLindeberg

Japp, vi går på onsd igen, kl 13.

• Miniigirl

Va trevligt:)...
    Men, det lutar väll mot att jag hakar på iafall!

Svar på tråden Mammaledig och promenadsugen i Nyköping...??