• Norea

betalningspåminnelse till stayfriends??

jag har varit guldmedlem i stayfriends men vet inte om jag ska fortsätta betala. har fått flera påminnelser att det är dags att betala kommande års avgift. idag kom ett mail där det står att de lämnar över ärendet till inkassobyrån om jag inte betalt om sju dagar.

Men hallå! ska det vara så här? Kan man inte avsluta sitt medlemskap genom att bara inte betala???
    nån som fått samma mail?

• Svar på tråden betalningspåminnelse till stayfriends??
  • kerstin8

Säger medlemskapet på stayfriends Kerstin Andersson

• Nyfikna72

Du har ingått ett avtal, punkt slut . Såna kan man inte säga upp genom att sluta betala......

• Frontline
    kerstin8 skrev 2013-05-16 18:12:05 följande:
    Säger medlemskapet på stayfriends Kerstin Andersson
    Nyfikna72 skrev 2013-05-16 18:29:07 följande:
    Du har ingått ett avtal, punkt slut . Såna kan man inte säga upp genom att sluta betala......

Jag hoppas det löste sig redan för 5 år sen då tråden skapades
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • fanta 01

Hej undrar om någon kan hjälpa mig att gå ur stayfriends,,,har försökt ett anntal gånger mn änndå skickar dom räkning till mej,,,,hur i hela fidens namn ska man göra för att komma ur denna skit,,,

• hss
    SoStylish skrev 2010-12-07 16:00:54 följande:
    Blir nästan lite full i skratt när jag läser att ni tycker att det borde räcka med att inte betala så är man av med det. Resonerar ni så angående alla era räkningar?

Du måste va dum i huvudet!!!!!
  • aa09620

Jag vill genast avsluta detta medlemskap.

Fegt att inte ha något telefonnummer man

kan ringa.

• brielbrie

Hej!
    Jag har varit med om samma sak som du och tycker det är märkligt.
    Det jag nu har problem  med är att min mail på telefonen fungerar inte och därför kommer inga stayfriendsmail dit. Inte heller till min mail på min stationära dator. Mitt problem nu  är hur kan jag komma i kontakt med stayfriends och avsluta mitt medlemskap? Vet någon mailadress dit?
    Ylva

• Far0dI955

Likadant med mig, fått påminnelser, kontot har avslutats åtminstone va dom skriver på Stayfriends men jag är inte intresserad av att fortasätta som guldmedlem längre, men hur blir man av med stayfriends överhuvudtaget,?

• Besina

Jag har sagt upp mitt guldmedlemskap men trots detta
    fick jag ett inkassobrev idag. Hur ska med då kunna
    slippa detta medlemskap? Jag är djupt förtvivlad, har ej
    tidigare haft inkassobrev

Mvh
    Lena 

• Besina
    aa09620 skrev 2015-02-23 12:35:42 följande:

Jag vill genast avsluta detta medlemskap.

Fegt att inte ha något telefonnummer man

kan ringa.

Håller med, det är det minsta man kan erbjuda så är det personlig kontakt. Jag skrev till dom i god tid innan fakturan skulle betalas men lika f-n kommer det inkassobrev
  • jan k

Fick 169 kr draget på mitt konto från detta Blufföretag.Sagt upp medlemskap för länge sen

Svar på tråden betalningspåminnelse till stayfriends??