• Callina

Semester och 15-åring som inte vill åka med

Ja eller 16 som han blir i sommar... så.. nu har det hänt, i stället för att bli glad över att jag bokat en utlandsresa i sommar så såg han besvärad ut och snackade om att det skulle vara en hel del fester i sommar osv... så.. nu har man kommit dit att han kanske inte vill åka med på semester längre Lillkillen, 12 år vill gärna åka men tycker inte att det är kul om inte storebrorsan följer med. Aaaaahhhh ska vi åka själva då, jag och min sambo.. jag menar.. det är rätt dyrt att åka iväg..... och om om inte vill Hur ska jag göra? Hur gör ni?

• Svar på tråden Semester och 15-åring som inte vill åka med
  • Callina

Mmmm och det ska vi väl göra i morgon på hemresan tror jag DET HÄR är en *nu ska vi umgås-resa* faktiskt

• Conny homopappan

ja men ha det så skoj eller vafan man kanske ska se om man hittar en biljett till ikväll har inte varit på Birka en lördag på länge.. Hmm Björn i Schlagerfeber saknar man ju lite haha Grrr vilken pudding ;)

• Callina

Haha jaså? Då ska jag spana lite extra på honom då Dock VÄLDIGT försiktigt, tanken med ikväll är ju inte att vara en en pinsam morsa *haha* Tack, vi får nog skoj

• Conny homopappan

Callina

hmm du ska nog hålla sonen långt från Björn han e en sån där otäck bög som gillar söta pojkar HAHAHAHA... Nää det e nog ingen fara.. hitta ingen hytt allt verkar va utsålt

• Callina

Märkligt, hörde att dom hade svårt att få utsålt den här veckan.

• Majsan70

Hade min son, som är i samma ålder, nekat att följa med på semester så hade han fått stanna hemma om han kunnat bo hos sin pappa eller mormor eller liknande. Annars hade han så vackert fått finna sig att följa med. det rör ju sig bara om en vecka eller två.

• abnocto

Min dotter snart 16 år har förklarat att det här är sista året hon följer med oss på semester, sedan vill hon åka med kompisar. Så det återstår att se hur vi gör nästa sommar för i dagsläget skulle jag aldrig låta henne vara ensam hemma
    Svårt det där men man vill ju gärna umgås på semestern, är ju enda tillfället när man reser iväg.

• Conny homopappan

Callina

Var det kul på Kryssningen???

• Callina

Conny homopappan: Det var helt ok, men väldigt mycket "speciella" människor och fylla. Lite väl mycket för min smak faktiskt Men vi hade kul och umgicks vilket var det viktigaste :)

• Conny homopappan

Callina

Det kan vara rätt mycket fylla på fre och lör.. lördagar e det ju en hel del bögar dessutom eftersom det är schlagertema om det var det du menade med "speciella" människor..
    Kolla ni på schlagershowen?

• Callina

Haha nä jag skulle väl inte kalla bögar för *speciella människor* Jag menade speciella människor på ett lite negativt sätt... hmmm.... märkliga stilar.... eller inga stilar alls kombinerat med fylla och vrål Att gå förbi någon som morrar och nafsar en i nacken får mig mest att gapflabba, i alla fall blir jag vare sig tänd eller smickrad   Jag försöker uttrycka mig förskitigt nu..

Vi kollade litegrann, dom var bra! Jag vet inte vad vi gjorde resten av tiden dom uppträdde faktiskt.

• Conny homopappan

prova att åka en vardag nästa gång..Inte alls lika mycket fylla lite äldre publik men jag e ju lite konstig och trivs i deras sällskap, älskar ju dessutom att bugga och dansant folk brukar det alltid vara.

Svar på tråden Semester och 15-åring som inte vill åka med