• mysens dagbok

Nyblivna Göteborgs mammor!

Jag efterlyser nyblivna GBG-mammor som vill följas åt och kanske träffas och hitta på nått kul! Själv är jag 30 år och har en dotter på snart 2 månader:) men jag börja tycka att det är lite ensamt om dagarna...vore roligt att lära känna fler mammor.

• Svar på tråden Nyblivna Göteborgs mammor!
  • Imas

Hej lägger in mig och dottern lite försiktigt i denna tråd. Vi är jättesugna på promenader i Slottskogen när tiden för det kommer. Blir lite ledsen när jag läser allt om RS-virus har fått noll information om det via Bvc. :/

• Carolina1979

RS-virusets "farligaste" period är mellan november och mars har vi blivit informerade om - självklart ska man vara lite försiktig ändå kanske, men "värsta perioden" ska iallafall vara över nu

~Oliver är här - 070807~ Min blogg: www.carolina1979.blogg.se
  • Imas
    Svar på #62
    Tack så mycket det var mer än vad Bvc bjudit på :)
  • Mollie B

13 april ska man på baby & barn mässan!! Åhhhhh va kul!! NÅN som var där förra året? Mycke & se??? Har inte varit där tidigare.

• Carolina1979
    Mollie B skrev 2008-04-03 17:05:04 följande:
    13 april ska man på baby & barn mässan!! Åhhhhh va kul!! NÅN som var där förra året? Mycke & se??? Har inte varit där tidigare.
    Vi ska också dit den 13:e
    Jag var förra året också, tyckte det var helt okej
  • Skruttis1979

Din minsting är en då exakt en vecka äldre än Elma :)

busfröna skrev 2008-04-02 20:35:35 följande:
    småttingar har jag men "bara" än pytte... 2 pojkar 5 år o 2,5 år samt lillan på 7 veckor o 2 dagar idag!
  • Imas

Biljetterna köper man dom där eller kan man förbeställa?!?

• Carolina1979

Om det är någon som har TryggHansas försäkringar så kan man anmäla sig på deras sida och ev få biljett till mässan - det är först till kvarn som gäller

• busfröna
    Carolina1979 skrev 2008-04-03 18:32:30 följande:
    Om det är någon som har TryggHansas försäkringar så kan man anmäla sig på deras sida och ev få biljett till mässan - det är först till kvarn som gäller
    vart på deras sida gör man d?
  • Carolina1979
    busfröna skrev 2008-04-03 20:21:59 följande:
    vart på deras sida gör man d?
    Man väljer logga in på Privatkontoret, sen väljer man Erbjudanden och där kan man välja Mässan Babybarn i Göteborg 11-13 april och anmäla sig
  • busfröna

äh jag anmälde mej t privatkontoret o skickade mina uppgifter, fick t svar att en mässbiljett skickas v15!
    öhhh nu känner jag mej lite korkad o så...men skickar d en verkligen eller skickar d ett sånt svar t alla o så får man i tur ordning?!
    nån som vet?

• Carolina1979
    busfröna skrev 2008-04-03 20:27:40 följande:
    äh jag anmälde mej t privatkontoret o skickade mina uppgifter, fick t svar att en mässbiljett skickas v15!öhhh nu känner jag mej lite korkad o så...men skickar d en verkligen eller skickar d ett sånt svar t alla o så får man i tur ordning?!nån som vet?
    Jag fick också sånt mail, men jag vet inte om det innebär att man är garanterad en biljett - det är väl bara att hålla tummarna o kika extra noga i brevlådan nästa vecka
  • busfröna
    Carolina1979 skrev 2008-04-03 20:29:20 följande:
    Jag fick också sånt mail, men jag vet inte om det innebär att man är garanterad en biljett - det är väl bara att hålla tummarna o kika extra noga i brevlådan nästa vecka
    ska sitta klistrad vid lådan då hihihi, har aldrig fått nått sånt så d hade varit kul.
    jag tänkte åka dit på lördagen iaf, nått spec t att ni väljer söndagen?
  • Carolina1979
    busfröna skrev 2008-04-03 20:38:24 följande:
    ska sitta klistrad vid lådan då hihihi, har aldrig fått nått sånt så d hade varit kul.jag tänkte åka dit på lördagen iaf, nått spec t att ni väljer söndagen?
    Vi ska på Lena+Orup på lördagen och ha barnvakt för första gången, så därför kan vi inte gå då
    Hade gärna gått på lördagen annars!
  • Imas

Här blir det fredag som vi går på. Fick sambon att ta ut n pappadag. Resten av helgen blir det födelsedagskalas. Får tipsa er sedan på kvällen vad som var bra osv :)

• Mollie B

Någon mer som har känt av förvirring & glömska efter förlossningen?? *skrattar* vist va man lite små glömsk förut.. men nu tappar man ju tråden skrämmande lätt.. ;)

Svar på tråden Nyblivna Göteborgs mammor!