• Anonym

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Jag tänder inte alls på kiss, men skulle kunna tänka mig att kanske testa nått litet för hans skull. Han frågade en gång när vi druckit om han fick föjla med på toan och titta när jag kissar. Jag sa ja och lät han komma, men fick inte fram en enda droppe, trots att jag verkligen försökte och dessutom var jättenödig. Nu har jag ju vetat detta i ett par år och han frågar någon gång om året (när vi druckit) om han får följa igen. Jag har sagt nej varje gång. Vet inte vad jag ska göra!! Det är ju hans hemliga dröm och jag vill verkligen hjälpa honom! Hans fantasier sträcker sig långt längre än till att se mig sitta på toaletten och inte ens det klarar jag...

• Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?
  • glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-24 11:34:17 följande:
    Jaså? Vad sysslar du med då?*ler allt vad jag orkar*
    fortsätt le..jag svarade inte Ts på just den frågan...*ler tillbaka*
  • Trialanderror
    Anonym skrev 2008-03-24 20:49:20 följande:
    Oj vad många svar! Vad kul, jag ska sätta mig å läsa igenom allt imorgon när jag har tid :) Har varit bortrest över påsken, återkommer när jag är påläst.
    Try it! You might like it...

Som nybörjare kan jag rekommendera att efter du kissat "vanligt" och sen ska kissa på honom så ska du dricka mycket mycket vatten... då är det istortsett bara vatten som kommer ut. Bra nybörjar knep.

Lycka till.
  • Anonym (suck)

Jag skulle tro att glowbyjlo är i fönekelse *asg*
    Hon tjatar och tjatar om kiss och bajs precis hela tiden.
    Den ende som ju pratat bajs här inne är ju hon.

Lilla gumman om du slutar förneka dina innersta drömmar så skulle du få ett mycket roligare och mer händelserikt liv.

Så sluta tracka ner folk för allt och inget.

• Anonym (:-*)

Vill du göra det så gör det...vill du inte göra det så låt bli...så enkelt var det

• Anonym (t)

Wet är jävligt upphetsande.

Fast det kan jag inte säga för då skriver fröken Bajs själv att jag borde prata med en psykolog.

ps. fröken Bajs är alltså ingen särskild utan bara ett helt random namn jag skrev helt appropå.

• Trialanderror

Anonym (t) skrev 2008-03-25 23:33:31 följande:

Wet är jävligt upphetsande.Fast det kan jag inte säga för då skriver fröken Bajs själv att jag borde prata med en psykolog.ps. fröken Bajs är alltså ingen särskild utan bara ett helt random namn jag skrev helt appropå.
    But we all know who you meen... *nudge* *nudge* *wink* *wink*
  • Anonym (t)

Nej nej! Jag menar ingen!
    Det var bara ett exempel!

• Lady Namárië

På förekommen anledning vill jag påminna om att forumreglerna givetvis också gäller i forumdelen Sex&Samlevnad.

Bemöt varandra med respekt, oavsett om ni delar varandras åskikter eller inte!

/Moderator
  • Anonym (W)

Varför väntar man så länge?

• Anonym (Urista)

Att kissa på varandra är nog det finaste man kan göra för någon.

Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?