Anonym (Mi) skrev 2025-11-20 16:53:56 följande:
Är det inte skadligt? Borde rådfråga en läkare först för det låter ju verkligen som att man kan göra sig/sin partner illa eller påverka hälsan.
Jag är inte kille så vet inte men går det ens? Ingen kille jag varit tillsammans med har kunnat kissa när han varit redo för annan aktivitet. Rent fysiskt.
Har kört en del wet, haft turen ha en del tjejer som gillar det, eller åtminstone velat testa det. Kan förvisso vara förnedrande, att kissa varandra i ansiktet tex, men också riktigt intimt och sjukt hett. En bra grej kan ofta vara att själv gå med på det du vill testa på din partner.
Kiss är sterilt. Att kissa i vaginan kan ev ge uvi så innebär mer risk, men att kissa i analen är generellt lugnt. Man behöver ha druckit riktigt mycket innan, gärna vatten så är det luktfritt. Jag brukar ha svårt att pissa med stånd precis som du säger, men istället brukar jag lägga satsen där bak när jag är hård och sedan försöka slappna av och sedan pissa när jag är halvmjuk. Det blir som ett lavemang där det pulsar och sedan trycks pisset ut som en fontän, om du lyckas kissa på rejält. Kan vara riktigt svårt få till, inte alltid det funkar, ofta kommer det inget även om båda vill. Man måste vara både nödig, halvhård eller hård och avslappnad.
En enklare variant med garanti som jag också testat är att köpa tex en ihålig analplugg typ pig hole, funnel eller liknande, finns på massa sajter, sedan står man upp över tjejen som ligger på rygg med benen upp och prickar hålet:). Man kan tex be tjejen ha pluggen i och sedan få tillstånd att pissa när man är nödig, ifall man inte lyckas i anslutning till samlaget.
Bra lakan av plast eller sängskydd typ IKEAs avtorkningsbara är också ett tips om man vill leka i sängen o slippa gå till duschen eller annat.