• mysrester

Hur blödig är du?

Jag har alltid varit ganska "hård" på så vis att jag knappt någonsin grät, inte ens på begravningar och sådant. Nu har nåt hänt, jag tror jag blicvit störd i huvudet eller nåt, har blivit så jävla blödig de senaste månaderna.

Jag gråter för allt i filmer t.ex.
    Kollade på en släktings bröllopvideo och satt och grät när man såg bruden gå fram.
    Grät när jag läste om Ronald McDonalds banfond (herregud vad patetisk jag är)
    Såg en gumma tappa sin väska, och blev helt tårögd när jag såg en fjortis plocka upp den åt henne.

Vad fanb är det för fel på mig? Är ni lika blödiga och patetiska som jag? Håller jag på att bli en typisk FL-morsa (som dock ej ännu har barn)?

• Svar på tråden Hur blödig är du?
  • mysrester
    MILF skrev 2008-04-03 21:52:08 följande:
    Jag vet precis vad du pratar om TS. Så störande! Jag var och shoppade i en nyöppnad butik i veckan, då kom butikföreståndarens morfar (typ 90 år gammal och åkte färdtjänst) med en jättefin blomma och önskade sitt barnbarn lycka till med butiken. Då började jag lipa. Gömde mig bakom några hyllor och hulkade. Fy fan...
    Haha ja! Det är så pinsamt och jag blir så arg på migsjälv när sånt händer. Som nyligen när jag och syrran flög hem efter en weekendresa, när man kom ut förbi tullen på flygplatsen så är det ju ofta en massa människor som står där och väntar på sina nära och kära. Jag började gråta när jag såg hur alla kastade sig i famnarna på varann (inte så jag stortjöt men blev rödfläckig runt ögon och mun och helt tårögd och kunde inte prata. Försökte kamouflera det med en hostattack men hon genomskådade mig och jävlades om det hela taxiresan hem
  • MILF

Säkert.

FruStolpe skrev 2008-04-03 21:56:20 följande:
    ....alltså av tanken på gubben som gratulerade. Inte sailor moon..
  • FruStolpe

Jag bölar så fort jag ser en förlossnings film på tv, men inte grät jag efter mina egna förlossningar inte. Hmm, de e nog nåt fel på mig.

• Vaniljlatte

Men Extreme home makeover är ju för hemskt! *gråta*

• MILF

Ja det är så typiskt att folk ska se! *morrar* Sambon är så jävla duktig på att påpeka hur söt jag är när jag blir blödig att jag oftast börjar gråta ännu mer (fast av ilska).

mysrester skrev 2008-04-03 21:56:43 följande:
    Haha ja! Det är så pinsamt och jag blir så arg på migsjälv när sånt händer. Som nyligen när jag och syrran flög hem efter en weekendresa, när man kom ut förbi tullen på flygplatsen så är det ju ofta en massa människor som står där och väntar på sina nära och kära. Jag började gråta när jag såg hur alla kastade sig i famnarna på varann (inte så jag stortjöt men blev rödfläckig runt ögon och mun och helt tårögd och kunde inte prata. Försökte kamouflera det med en hostattack men hon genomskådade mig och jävlades om det hela taxiresan hem
  • Eisa

Gråter av allt.
    Det suger.
    Det är ett handikapp värre än att sakna ben.

• FruStolpe

...Å sen är det ju så hemskt de gånger man lipar sådär och försöker dölja det, tror ni inte f*n att nån märker det då?! Och säger: Men GRÅTER du???
    Daah... Å sen är det försent, då kastar man sig bara i famnen och grinar som värsta niagarafallet.

• Dino78

Japp, jag är så där löjligt blödig. Spelar ingen roll vad det är, jag gråter åt allt.
    irriterande som attan kan jag säga.
    Dottern ville jag skulle läsa Micke och Molle och vem tjurar som ett barn på slutet när dom inser dom inte kan vara vänner? Jodå...JAG!
    Grät till och med när jag kollade på Manchester united - Chelsea för några år sen när slutsignalen gick och det stod klart att United vunnit över Chelsea för första gången på länge. Och jag hejar inte på nåt av lagen ens...

Usch.

DIF i själ och hjärta
  • mysrester

Vid sport gråter jag alltid när någon vinner, oavsett vilket lag det är. Gud så vackert det är att se deras glädje när de stiger upp på priospallen och sjunger, eller när slutsignalen går och hela laget kastar sig i armarna på varann.

Sen angående denna kommentar:

Eisa skrev 2008-04-03 22:02:13 följande:
    Gråter av allt.Det suger.Det är ett handikapp värre än att sakna ben.
    Jag är visserligen inte benlös själv, men på tal om det, så storbölade jag när jag såg på Carin 21:30 nångång i Februari, om den där Christoffer Lindhe, eller vad han hette, som hade förlorat båda benen och ena armen i en tågolycka, men ändå var så söt och rar och glad. Jävlar så tårarna rann.
  • spike Sandra

Jag gråter när jag ser Gainomaxreklamen på teve, med den där apan som inte vill att man ska äta upp hans bananer.
    Har även gråtit till alvedonreklamen "är man stor och stark, måste man va snäll", när en liten hund sitter under en stor hund i regnet...

Jag tycker att det är mysigt att få gråta åt "skitsaker"..

• JessicaAcissej

Jag är löjligt cynisk mot det mesta...

Men jag gråter i slutet av "Mannen som kunde tala med hästar" och "Broarna i Madison County".....

Fast det är nästan det enda...

• Pyreluringen

En till som gråter till reklamsnuttarGenerad Såg tidigare idag en där man följer en malmösupporter från att vara en liten pojke till en gamal gubbe och tillslut verkar de vinna typ SMguld eller nåt. Kommer inte ihåg vad det var för reklam kanske nån försäkring eller nåt. Men gubben var så söt på slutet så jag fällde en liten tår...Piinsamt faktiskt tur att ingen annan sågFlört Jag är inte ens i närheten av att följa fotboll  och inte heller har jag någon anknytning till malmö?????

• ALY538

MILF: Klockrent namn!

jag gråter när jag hör vissa låtar.

Svar på tråden Hur blödig är du?