• mysrester

Hur blödig är du?

Jag har alltid varit ganska "hård" på så vis att jag knappt någonsin grät, inte ens på begravningar och sådant. Nu har nåt hänt, jag tror jag blicvit störd i huvudet eller nåt, har blivit så jävla blödig de senaste månaderna.

Jag gråter för allt i filmer t.ex.
    Kollade på en släktings bröllopvideo och satt och grät när man såg bruden gå fram.
    Grät när jag läste om Ronald McDonalds banfond (herregud vad patetisk jag är)
    Såg en gumma tappa sin väska, och blev helt tårögd när jag såg en fjortis plocka upp den åt henne.

Vad fanb är det för fel på mig? Är ni lika blödiga och patetiska som jag? Håller jag på att bli en typisk FL-morsa (som dock ej ännu har barn)?

• Svar på tråden Hur blödig är du?
  • mysrester
    Agni skrev 2008-04-03 21:30:19 följande:
    Det där var en förfining av det jag tänker svara:Du börjar bli gammal Haha
    Men jag är bara 24
  • Agni
    mysrester skrev 2008-04-03 21:33:19 följande:
    Men jag är bara 24
    Över 20 är man snart pensionär
    Jag är så jävla grym
  • LaFontaine
    mysrester skrev 2008-04-03 21:33:19 följande:
    Men jag är bara 24
    Och jag är bara 23 och likadan. Fast det ligger nog något i ålderteckenteorin i alla fall. Jag har inte heller varit med om något trumatisk, fått ungar eller sett någon dö. Jag grinade ändå frisk til den fina Merci-reklamen (den vid flygplatsen) när mannen bankar på rutan och hon vänder sig om och viftar med chokladasken. Det är en så fin scen
  • JooCee

Jag är 24 och har nyss börjat uppleva samma sak.. tror oxå på mognadsprocessen! Jag kunde störa mig på min mamma så pass att jag gick ur rummet när hon grät över fjantiga saker på tv, nu är jag värre än henne.. men det låtsas jag inte om, jag går ur rummet innan hon ser mig grina.

• MILF

Jag vet precis vad du pratar om TS. Så störande!

Jag var och shoppade i en nyöppnad butik i veckan, då kom butikföreståndarens morfar (typ 90 år gammal och åkte färdtjänst) med en jättefin blomma och önskade sitt barnbarn lycka till med butiken. Då började jag lipa. Gömde mig bakom några hyllor och hulkade.

Fy fan...

• Peura

Innan jag fick barn var jag inte direkt bölig av mig. När jag vart gravid första ggn grinade jag till tomten är far till alla barnen för att jag tyckte synd om ungarna och idag grinar ja jämt!!

Jäkla Hiss Asså!!
  • MILF

Jag grät en dag åt den tecknade serien Sailor Moon, det var då det började med blödigheten. Jag trodde inte att det var sant. Men tydligen var det sant, för det har då inte slutat.

Jag får typ eksem under ögonen för att jag lipar jämt.

• FruStolpe

MILF:

Herregud...det tåras ju i ögonen på mig nu, bara av tanken på det du skrev.

Så gulligt!!

• UnderYtan

Jag har alltid varit riktigt emotionell. Bölar ofta till filmer och program osv. (Jag har inte barn och är inte gravid)

• FruStolpe

....alltså av tanken på gubben som gratulerade. Inte sailor moon..

Svar på tråden Hur blödig är du?