• BimBim o Knorrans Mamma

Ska dömda pedofiler hängas ut?

Vill veta vad ni tycker om vi bara pratar om dömda pedofiler istället för alla grova brottslingar.
    Startar omröstningen pga den förra jag gjorde här.
    Vill ni veta om ni har en pedofil som granne tex?
    Länk till andra tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m31545273-3.html

(¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 13:33
    Med dömd pedofil menar jag en pedofil som gjort övergrepp på barn. inte bara kollat barnporr. Vilket är jävligt det med!!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska dömda pedofiler hängas ut?
  • carita1974

Hur skyddar vi våra barn bäst om vi inte vet vilka dom är eller vart dom bor?Visst...jag kan köpa vissa argument..som deras anhöriga och så...men våra rättigheter att skydda våra barn?
    Blir både arg och ledsen över att vissa tänker mer på hur det påverkar peddon och deras anhöriga utan en enda tanke på våra stackas barn och deras liv.Bara tänk på att vissa lever i ca 80 år.Tänk att leva med ett sexuellt övergrepps minne i 80 år......//Carita

NoXigen skrev 2008-06-29 20:20:23 följande:
    Ah så sant,iof så kanske uthängning endast är för trevligt straff i sig, Märkning kanske och ett chip i nacken Så man ser och lätt kan hitta dm
  • NoXigen

Kan bara tala för mig själv , men hade nån av mina anhöriga förgripit sig hade ja personligen hängt den personen och skylltat med vem det är

carita1974 skrev 2008-06-29 20:58:01 följande:
    Hur skyddar vi våra barn bäst om vi inte vet vilka dom är eller vart dom bor?Visst...jag kan köpa vissa argument..som deras anhöriga och så...men våra rättigheter att skydda våra barn?Blir både arg och ledsen över att vissa tänker mer på hur det påverkar peddon och deras anhöriga utan en enda tanke på våra stackas barn och deras liv.Bara tänk på att vissa lever i ca 80 år.Tänk att leva med ett sexuellt övergrepps minne i 80 år......//Carita
  • Triskele
    Svar på #1622
    Jag kallar det inte att akta sig, att vilja tortera och slå ihjäl personer.
  • Triskele

ellla skrev 2008-06-29 16:30:37 följande:

Måste rätta dig där, inget som du anser att det finns belägg för, likväl som jag inte anser att det finns något belägg för din "teori" om rättspsykiatrisk vård.
    Du är välkommen att belägga.
    Varsågod.
  • Mary Lo
    Triskele skrev 2008-06-30 01:54:05 följande:
    Svar på #1622Jag kallar det inte att akta sig, att vilja tortera och slå ihjäl personer.
    Kyss Say no more.
    Mucósus orificium.
  • Tomtemormor

Jag tror inte att det är sant att man får uttrycka sig som en del gör här men det är uppenbarligen tillåtet! Man häpnar!

HellviHumle förlåt dem, ty de veta uppenbarligen icke vad de göra.
  • NoXigen

Inte många i denna tråden som utrycke sig trevigt...Inte du heller Tomtemor. Så e det väl när man brinner för sin sak, personligen tycker jag det är värre när man försöker spela oskyldig och skyller på alla andra

• meuf

Men ytterst få står för våldsidéer såsom lynchning och mördande och allt vad det nu var. Inte Tomtemormor iaf.

• NoXigen

Ne, nte va d tomtemor varje fall :) men utrycka sig illa kan man ändå göra

meuf skrev 2008-07-01 13:38:37 följande:
    Men ytterst få står för våldsidéer såsom lynchning och mördande och allt vad det nu var. Inte Tomtemormor iaf.
  • Tomtemormor
    meuf skrev 2008-07-01 13:38:37 följande:
    Tack!
    HellviHumle förlåt dem, ty de veta uppenbarligen icke vad de göra.
  • meuf
    Tomtemormor skrev 2008-07-01 13:49:09 följande:
    Tack!
    Tack själv.;)
Svar på tråden Ska dömda pedofiler hängas ut?