msnorrland - har svarat dig i en annan tråd, men skriver här också. Jag har också gjort en extra utredning, troligen på sammam klinik som er andra. Har också fått påvisat något förhöjt TNF-alfa och fått ordinationer om att ta 150mg trombyl per dag, uppehåll under mens och kring äggplock. Eftersom jag inte blivit gravid vid mina senaste två IVF behandlingar då jag på IVF klinikens råd tagit 75 mg trombyl, så hoppas jag att den förhöjda dosen skall göra skillnad! Det verkar som om många med missfallsproblematik har blivit hjälpta av den högra dosen trombyl, men jag har inte hört om så många "oförklarligt barnlösa" som tagit den dosen ännu. Efter tre års försök, tre IVFer och två FET och två graviditeter som slutat som ma så känns det nästan befriande att äntligen ha fått en möjlig förklaring till våra problem. Dock känns det minst sagt för djävligt om allt hade gått att lösa med lite acetylsalicylsyra... Jag har svårt att lite blint på en enda läkare, men jag kommer att följa hans råd och ta 150mg trombyl och hoppas, hoppas att det kan göra susen! I dagsläget har jag ialla fall inget annat att sätta mitt hopp till.