• Helena 82

Avsöja din STÖRSTA hemlighet...

Här kan vi väl avsöja våra största hemligheter, lite som en bikt! Avslöja de som du inte ens skulle vilja att din egen mamma skulle veta!!
    Självklart går de utmärkt att vara anonym!

ÖÖÖÖS på med hemligheter!!!

• Svar på tråden Avsöja din STÖRSTA hemlighet...
  • Valkyriah
    Anonym (Stabil) skrev 2008-04-22 12:16:43 följande:
    Ok dags att bikta sig!Allt detta skedde när jag var ung! * Jag har gjort inbrott några gånger (alltid klarat mig)* Livnärt mig på att sälja hembränt under 1 års tid* Haft sex på vår VD´s skrivbord dock inte med honom utan med en rysk mailorder fru som inte var min ryska mailorder fru...* Tagit det mest i drogväg mer än en gång...* Kört sterioder i rumpan* Misshandlat folk* Kört rattfull * Sålt droger* Stulit en bil* Varit otrogen* Lurat skatteverket (enda jag inte har ångest för)* Vält en bil över mig själv!* Tagit kola från höftkulan på en strippa i Amsterdam* Dejtat en porrskådis* Varit med när en kompis blev skjuten i ansiktet av en annan kompis (var ett misstag)* Huggit mig själv av misstag med en kniv* Åkt naken till bensinstationen för att köpa folköl* Blivit arresterad av en kvinnlig polis som jag dejtade efteråt* Åkt till USA på fyllan (var ganska interessant att vakna upp mitt över Atlanten...Åååå om man ändå kunde vara ung igen :9
    Det var inte en dålig meritlista det
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Helena 82

Men faktist!!
    Jeeeeezzzus....

Valkyriah skrev 2008-04-22 12:57:35 följande:
    Det var inte en dålig meritlista det
  • Valkyriah
    Helena 82 skrev 2008-04-22 13:00:24 följande:
    Men faktist!!Jeeeeezzzus....
    Själv är man så tråkig så man har inga hemligheter
    Har väl gjort lite galna saker men inget som är hemligt.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Helena 82

precis...
    så tråkig så klockorna stannar!!

Valkyriah skrev 2008-04-22 13:03:20 följande:
    Själv är man så tråkig så man har inga hemligheter Har väl gjort lite galna saker men inget som är hemligt.
  • Anonym (haha)

jag har gjort en massa saker

Knarkat, gjort inbrott, ha gruppsex, kört bil utan körkort, kört rattful, suttit i fyllecell, snot pengar, varit otrogen, knarkat och druckit på jobbet, köpt stullna sacker..

Listan kan nog bli lång kommer inte på så mycket mer just nu

• Anonym (hemsk.)

Ja, vem har inte ... det har nog fler än vad man tror.

Jag har sålt knark, hembränt, fildelat... det är nog det värsta ;P

Anonym (haha) skrev 2008-04-23 19:50:42 följande:

jag har gjort en massa sakerKnarkat, gjort inbrott, ha gruppsex, kört bil utan körkort, kört rattful, suttit i fyllecell, snot pengar, varit otrogen, knarkat och druckit på jobbet, köpt stullna sacker..Listan kan nog bli lång kommer inte på så mycket mer just nu
  • Anonym

En sak som jag gjorde som ung skäms jag jättemycket för.

Gick på krogen och "lekte hora" .... raggade upp en torsk (hur lätt som helst, de nästan slogs om en, bjöd över varandra m.m.) och lurade av honom pengarna.... *skäms*

• Anonym

Jaha nästa man till rakning då

Misshandlat ett flertal personer, åkt dit en gång (enda jag åkt dit för faktiskt)

Har varit ungdomsalkolist plus en massa piller och droger på det

Har snott bilar,cyklar, gjort inbrott (bilar, affärer, företag), snattat för att kunna ha råd med alkohol.

Har krachat med motorcykel, motorcross, bil, snöskoter, moped i fyllan (inga allvarligare skador underligt nog)

Kommer inte på nåt mer nu men är säkert mer. Kan också tilläggas att allt detta har jag gjort mellan jag var 16-21 år gammal. Nu är jag en 2 barnspappa som varken röker, snusar, dricker kaffe, och dricker kanske 3-5 gånger per år (mer än 1 öl) och tränar mycket (har sportat på halv hög nivå) har bra jobb och ordnad ekonomi. Se så det kan gå det trodde inte mamma om mig när jag var ungdom att det skulle gå så bra ändå till slut

• saxen2

Vilket jävla pack ni låter som, fick ni aldrig någon uppfostran? Folk som stjäl, slåss och allmänt jävlas bara för att, finns fan inget som irriterar mig mer.

• Anonym (haha)
    saxen2 skrev 2008-04-23 21:27:38 följande:
    Vilket jävla pack ni låter som, fick ni aldrig någon uppfostran? Folk som stjäl, slåss och allmänt jävlas bara för att, finns fan inget som irriterar mig mer.
    Jag fick en jätte bra uppfostran. Men iaf så hjälper inte uppfostran..
  • hejoh

En liten fråga till er som skrivit att ni gjort inbrott...

Vet ni hur mycket ni fördärbar för de personer ni gjort inbrott hos?

Jag hade inbrott i mitt hus för nån vecka sen och jag vet i he..ete hur jag ska kunna gå vidare.
    De människor som varit inne i mitt hus och rotat bland mina grejor och stulit mina saker som tex videokamera med film på barnens första skidsemester på, som inte går att ersätta med något.
    Och hur ska man någonsin kunna känna sig trygg i sitt eget hus igen???

Bara undrar vad en brottsling tänker på....

• EowynAurora

jag gjort både det ena o det andra i mina dar. men det som plågar mig mest nu 5 år senare är den abort jag gjorde strax efter att jag fyllt 20. perioden var oerhört jobbig både innan och blev MKT värre efter. och det absolut värsta är att inte enda känner till min hemlighet=( bortsett från dom på sjukhuset då förståss. innan jag skulle göra aborten så sa dom att d e bra om jag hade nån med mig som stöd. men det fanns inte en enda människa jag kände att jag kunde lita på vid den tidpunkten.

nu i efterhand har jag funderat på att berätta d för nån ,bara för att lätta mitt hjärta,men hur berättar man nåt sånt här i efterhand bara appropå?? om nån har vart med om nåt liknande, eller kan hjälpa mig, så får ni gärna höra av er.

• Anonym (Mm)

Jag tänker fortfarande på min första riktiga kärlek. 
    varenda gång det tar slut med en ny kille så saknar jag honom. 

det känns som ett slag i magen att jag aldrig kommer uppleva dom där starka tonårskänslorna igen, och att omogenhet förstörde allt.

• Anonym (PF)
    Anonym (Mm) skrev 2025-09-11 03:12:28 följande:

Jag tänker fortfarande på min första riktiga kärlek. 
    varenda gång det tar slut med en ny kille så saknar jag honom. 

det känns som ett slag i magen att jag aldrig kommer uppleva dom där starka tonårskänslorna igen, och att omogenhet förstörde allt.

Prova L-arginine om inget annat hjälper. Funkar till den grad att man nästan blir mer frustrerad än glad av de tonårsliknande sexkänslor som väcks. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (PF) skrev 2025-09-11 03:34:16 följande:
    Prova L-arginine om inget annat hjälper. Funkar till den grad att man nästan blir mer frustrerad än glad av de tonårsliknande sexkänslor som väcks. 
    Ätit det i 3 veckor och märker absolut noll skillnad. 
  • Anonym (PF)
    Anonym (Jag) skrev 2025-09-11 06:27:00 följande:
    Ätit det i 3 veckor och märker absolut noll skillnad. 
    För mig tog det ett par månader innan verkan. Viktigt också att svälja kapslarna till ett mål mat och inte bara med vatten. 
Svar på tråden Avsöja din STÖRSTA hemlighet...