• Helena 82

Avsöja din STÖRSTA hemlighet...

Här kan vi väl avsöja våra största hemligheter, lite som en bikt! Avslöja de som du inte ens skulle vilja att din egen mamma skulle veta!!
    Självklart går de utmärkt att vara anonym!

ÖÖÖÖS på med hemligheter!!!

• Svar på tråden Avsöja din STÖRSTA hemlighet...
  • Anonym (Hula)

Flera sånna här av fl kallade "nyfikentrådar" har blivit nerlagda, för på fl får man tydligen inte vara nyfiken o anonym o bikta sig

• Helena 82

Ha ha ha...va? skojjar du eller?
    Anonym (Hula) skrev 2008-04-22 12:04:53 följande:

Flera sånna här av fl kallade "nyfikentrådar" har blivit nerlagda, för på fl får man tydligen inte vara nyfiken o anonym o bikta sig
  • Anonym (Hula)
    Helena 82 skrev 2008-04-22 12:15:25 följande:
    Ha ha ha...va? skojjar du eller?Anonym (Hula) skrev 2008-04-22 12:04:53 följande:
    Önskar jag gjorde, älskar nyfiken trådarna
  • Anonym (Stabil)

Ok dags att bikta sig!

Allt detta skedde när jag var ung!

* Jag har gjort inbrott några gånger (alltid klarat mig)

* Livnärt mig på att sälja hembränt under 1 års tid

* Haft sex på vår VD´s skrivbord dock inte med honom utan med en rysk mailorder fru som inte var min ryska mailorder fru...

* Tagit det mest i drogväg mer än en gång...

* Kört sterioder i rumpan

* Misshandlat folk

* Kört rattfull

* Sålt droger

* Stulit en bil

* Varit otrogen

* Lurat skatteverket (enda jag inte har ångest för)

* Vält en bil över mig själv!

* Tagit kola från höftkulan på en strippa i Amsterdam

* Dejtat en porrskådis

* Varit med när en kompis blev skjuten i ansiktet av en annan kompis (var ett misstag)

* Huggit mig själv av misstag med en kniv

* Åkt naken till bensinstationen för att köpa folköl

* Blivit arresterad av en kvinnlig polis som jag dejtade efteråt

* Åkt till USA på fyllan (var ganska interessant att vakna upp mitt över Atlanten...

Åååå om man ändå kunde vara ung igen :9

• Helena 82

SHIT!!! Riktig badboy....ska vi dejta?
    I löööve badboys!!
    Anonym (Stabil) skrev 2008-04-22 12:16:43 följande:

Ok dags att bikta sig!Allt detta skedde när jag var ung! * Jag har gjort inbrott några gånger (alltid klarat mig)* Livnärt mig på att sälja hembränt under 1 års tid* Haft sex på vår VD´s skrivbord dock inte med honom utan med en rysk mailorder fru som inte var min ryska mailorder fru...* Tagit det mest i drogväg mer än en gång...* Kört sterioder i rumpan* Misshandlat folk* Kört rattfull * Sålt droger* Stulit en bil* Varit otrogen* Lurat skatteverket (enda jag inte har ångest för)* Vält en bil över mig själv!* Tagit kola från höftkulan på en strippa i Amsterdam* Dejtat en porrskådis* Varit med när en kompis blev skjuten i ansiktet av en annan kompis (var ett misstag)* Huggit mig själv av misstag med en kniv* Åkt naken till bensinstationen för att köpa folköl* Blivit arresterad av en kvinnlig polis som jag dejtade efteråt* Åkt till USA på fyllan (var ganska interessant att vakna upp mitt över Atlanten...Åååå om man ändå kunde vara ung igen :9
  • Anonym (Stabil)

Hahaha

Nu har jag ju kammat till mig så är det en badboy du är ute efter så är jag helt fel... ;)

Nu är det volvo, villa och vovve som gäller...Nåja kanske inte riktigt

• Anonym

För några år sedan såg jag till att kvinnan som min man var förälskad i blev utvisad från landet. Hon befann sig i landet illegalt,så det blev ingen svår match. Ingen vet om detta i min närhet.

Hon har det bra idag, lever med en annan man i sitt land, verkar lycklig. Har jag dåligt samvete? Hell no!

• Helena 82

Way 2 go..

Anonym skrev 2008-04-22 12:35:45 följande:
    För några år sedan såg jag till att kvinnan som min man var förälskad i blev utvisad från landet. Hon befann sig i landet illegalt,så det blev ingen svår match. Ingen vet om detta i min närhet.Hon har det bra idag, lever med en annan man i sitt land, verkar lycklig. Har jag dåligt samvete? Hell no!
  • Helena 82

Attans...
    Anonym (Stabil) skrev 2008-04-22 12:33:42 följande:

HahahaNu har jag ju kammat till mig så är det en badboy du är ute efter så är jag helt fel... ;)Nu är det volvo, villa och vovve som gäller...Nåja kanske inte riktigt
Svar på tråden Avsöja din STÖRSTA hemlighet...