Hur onanerar du som är tjej?
skulle vara intresant och veta hur alla gör.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-27 20:36
Jag tror att det varierar ganska mycket hur alla gör
skulle vara intresant och veta hur alla gör.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-27 20:36
Jag tror att det varierar ganska mycket hur alla gör
Med hjälp av fingrar och dildo.
med hjälp av en dildo oftast, dock utan vibrationen..
ibland med hjälp av fingrarna.. ibland med både fingrar och dildo..
o ibland tittandes på porr medan.. alternativt läsandes någon trevlig novell (även om det är ett tag sen nu, det går i perioder)
Min dildo är för övrigt en riktig discovariant (den spelar dock inte musik) som blinkar och snurrar hit och dit och tillbaka igen, om jag nu känner för det.
Låter läskigt!
tillägger också att jag föredrar leksaker som inte vibrerar,låter eller blinkar
Genom att gnida fingrarna mot klitoris. Ibland använder jag något som jag låter glida in och ut ur mig (t.ex. en gurka med kondom) samtidigt men det är alltid själva klitorisstimulin som får mig att komma. Det kan gå snabbt när jag gör det själv, kanske 30 sekunder. Men ofta är det skönare att hålla på lite längre.
Men det är ofta själva fantasierna som gör att jag kommer, förutom att jag stimulerar klitoris! Åhhh, dessa underbara fantasier...
Jag har alltid ngt i anus när jag tar på mig själv.. aldrig i slidan det tycker jag inte om.
När jag blir slickad stimulerar min sambo mitt anus för jag hatar fingrar i slidan.
Tänder på analt som fan, sköna orgasmer
Asså vad gör ni med gurkorna sen? Käkar nu upp dom?
Använder händer, eller diverse tillbehör. Det får gärna vibrera. Har en "goodie-låda" här hemma med en massa skoj
Det brukar bli fingrarna mestadels.. Jag brukar ligga på mage och ta båda mina händer och använder då ena handflatan och knider mot klitoris medan jag har fingrarna lite in i muttan. Den andra handen har jag mest där för trycket... så det blir lite hårdare tag. Det är så skönt, och jag kommer på några sekunder... Jag älskar kolla på porrfilm (själv)... men jag brukar komma rätt snabbt och efter jag gjort det tröttnar jag hehe...
Just det, när jag var runt 14 år tog jag duschmunstycket och onanerade med den hårda strålen som kom ur duschen och det gick fort. Det var väll under min extra kåta period.
Jag brukar typ läsa lite här , sen så börjar jag cirkelrörelser och gör det snabbare och snabbare och sen kommer det och det känns först som om jag är kissnödigt och ibland sprutar det ut. E ja på annat humör jag jag ibland stoppa in ett finger eller så.