• Venus

Jag är numera godkänd äggdonator

Jag blev godkänd som äggdonator idag
    Känns skönt, nu släppte den stenen från mitt bröst...

Tydligen var jag redan godkänd innan jag kom till kuratorn idag
    Men eftersom det är ett måste enligt svensk lag att träffa en kurator så var jag där idag

Till hösten kommer de kontakta mig så får vi se var när och hur allt kommer ske

Kommer under dagen idag att uppdatera min dagbok för den som vill läsa om dagens möte, och det tidigare mötet...

Kram på er alla därute

• Svar på tråden Jag är numera godkänd äggdonator
  • vicks76

hur blir man äggdonator??

• lucky69

Vad kul! Lycka till. Det är så bra att det finns dom som är villiga att hjälpa oss som behöver hjälp. Tack.. tack

• Mirrabus

Denna månad blir det donation! Pratade med dem igår på SU och de var så glada och frågade om jag kunde tänka mig denna månaden, självklart sa jag! Så nu blir det av hoppas bara att det ger någon något!

• Venus

Åhhh va roligt
    Själv hoppas jag de ska ringa snart, men jag funderar på att vänta lite ändå eftersom jag ska skola in pojken på dagis med början 5 september... Men har de inte ringt när inskolningen är klar så ringer jag dem

• Mirrabus

Gör det, de verkar inte ha kommit igång riktigt efter sommar uppehållet så de kanske ringer snart iaf

• Venus

Jag trodde inte de skulle börja förräns nästa vecka Så jag blev chockad när du skrev att du skulle börja nu Men ja, jag är inte den som ger mig i första taget Har jag bestämt mig så har jag... Lycka till...

• Lilla Linnéa

Jag skulle kunna tänka mig att bli äggdonator. Så dock att man ej får ha ärtfliga sjukdomar i släkten. Gäller detta alla sjukdomar tro? Jag har sköldkörtelsjukdomar i släkten så då kanske man inte är en aktuell donator.

• Mirrabus

Vet inte hur det är med det men ring och hör med dem!

• pr73

Beundrar dig som vill ge den gåvan till alla de som inte har egna! Kram!

• liza micke

Jag såg att du blivigt godkänd donator, Grattis!!
    Det är så att jag och min sambo står på kö för äggdonation i Göteborg men dom säger att vänte tiden kan ta 3-4 år innan man får göra sitt första försök.
    Så jag och min sambo skulle vilja hitta en egen donator som skulle vilja hjälpa oss att få barn, för vi längtar så.
    Så vi undrar om du är intresserad av att hjälpa oss.
    För fem år sedan fick jag äggstockscanser och fick genomgå en svår cellgiftsbehandling och till följd av det så fungerar inte den äggstocken som jag har kvar.
    Vi kanske kan diskutera om frågan. Och om du är intreserad så skall du få veta lite mer om oss och vi vill ju veta en del om dig.
    vore evigt tacksamma!!

Svar på tråden Jag är numera godkänd äggdonator