• ROGG

Vad är livsviktigast just nu för din tonåring?

Vad är det som hägrar just nu i din tonårings värld? Vad är livsviktigtast denna veckan? Hos oss är det sommarlovet och Sweden Rock Festivalen. Jag ska "hänga" med. Vi ska vara där på fredagen från middagstid till kvällen. Det blir lagom för gamla mig!

• Svar på tråden Vad är livsviktigast just nu för din tonåring?
  • ROGG
    Svar på #20
    Ja där var det fotbollen igen och RAVEPARTY Det har jag inte hört ÄNNU häromkring. Hoppas det går bra och att det inte är så farligt som man tror. Med hela batteriet av droger och 3 dygnsdansande tills de stupar Det behöver väl inte bli så /ROGG
  • lövet2

För de två äldre tonåringarna är det bara sommarjobb de pratar om just nu. Den yngre har bara fotboll i huvudet, eftersom fotbollssäsongen drar i gång nu i maj ...

• Mamma S

Det enda som existerar för min dotter (som fyller 13 på onsdag) just nu är Tokio Hotel! Hon är helt besatt av dom...

• ROGG
    Svar på #23
    Ja de där tjejerna!! He he
  • ragatan

Sommarjobbet och hur mycket pengar han kommer att tjäna! Och vad han ska använda dom till.

• ROGG
    Svar på #26
    Hoppas att de inte går upp i rök på en dag för jag tror att de blir immuna mot att arbeta då
  • abnocto

Det är nog denna dag då hon fyller 16 år och är glad att hon lämnat 15-års livet bakom sig som hon själv tyckte var jobbigt med alla humörsvängninar. Inte för att jag tror det blir bättre för att hon fyller år men låt henne tro det

• ROGG
    Svar på #28
    Helt rätt inställning Låt henne tro det Hi Hi !Men visst är det så att för varje dag som går är det en dag närmare Hormonstabiliseringsdagen Lycka till med din tjej
  • Lotten 66

Att göra livet så surt som möjligt för sina föräldrar
    Förstår mig inte på tonåringar ibland.

• Bevabus

You'll never will men det är bara en period. det går över
    Lotten 66 skrev 2008-05-18 19:34:44 följande:

Att göra livet så surt som möjligt för sina föräldrar Förstår mig inte på tonåringar ibland.
  • ROGG
    Svar på #31
    Det är så sant som det är sagt det är bara att hålla ut Men fy tusan vad tufft det är
  • Pepa

Att åka från Göteborg till västerås själv o träffa nån från internet.. Skulle inte tro det..Hon är bara 13... F*n vilka utbrott för att hon inte får åka....

**Mamma till Rebecca, Sara och Matteus och Alvin**
Svar på tråden Vad är livsviktigast just nu för din tonåring?