• Malla1

Unga mammor med msn?!

Jag skulle vilja prata lite med unga mammor, själv är jag en mamma på 18 år till Klara 3 månader! Vore kul att prata lite med andra unga mammor, hör gärna av er ifall ni har msn :)

• Svar på tråden Unga mammor med msn?!
  • Öster
    grodanboll85 skrev 2008-06-14 19:16:04 följande:
    23 är ungt enligt mej iaf
    det tackar jag för =) känner mig rätt ung iaf!
  • grodanboll85
    Öster skrev 2008-06-14 19:16:48 följande:
    det tackar jag för =) känner mig rätt ung iaf!
    jag blir själv 23 i år å jag räknar mej som ung lr ja fick ju dottern när ja va 21 hade inte hunnit fylla 22 men 23 är ungt
  • fia jimmy

Jag är en 22 årig mamma med 2 barn. En son på 5år o en dotter som fyller 1 år på onsdag.. Min msn: sofia.gustafsson@live.se

Bor i skåne i ett litet mysigt tegelhus. Just nu är jag mammaledig. Dottern börjar på dagis i september

• JeesicaS
    JeesicaS skrev 2008-06-05 15:01:19 följande:
    Hej alla! Jag heter jessica är 8 år och har en liten tös som är 18 månader bor en liten bit utanför helsingborgjessica.silverplatz@hotmail.com
    hehe ibland går det för fort i fingrarna :P jag är 18 år och inte 8 hehe :p
  • Eva86

snart 22 årig mamma från gbg med dottern amanda 9 månader!

• Beutiful

Hej jag är ung mamma som är 18 snart 19 och har en flicka på 2 snart och en pojke på 4 snart 5 månader.. och det är helt underbart.. /Sophie

• tezzi1988

hejsan.. nu kommer jag säkerligen som en i mängden av alla unga mammor här:) men i viöket fall jag heter Tensi kallas för tezzi.
    är 19 ¨år och har en son på snart ett halvår.william.
    min msn tezi_88@hotmail.com

• absolutiisch

är 19 och har en dotter som fyller 3 nu i Juli...om nån vill ha msn, så fråga...

Svar på tråden Unga mammor med msn?!