• Solen73

Någon som testat cellulitkräm som fungerar?

Inte för att jag direkt lider av det men visst måste jag erkänna att jag gärna skulle vara utan groparna på mina lår och rumpa. Ser ut som min mamma!!! Det finns en uppsjö av olika produkter som lovar reducering av celluliter men funkar de?

Har mi testat? Vilken är eran favorit? Hur länge ska man hålla på innan eventuell resultat syns eller känns?

• Svar på tråden Någon som testat cellulitkräm som fungerar?
  • Emeraldy
    olpansfamilj skrev 2008-05-27 09:49:33 följande:
    Loreals kräm är sjukt bra också! Har kört en kur nu, och tjejerna frågade igår på simhallen att shit vad har du gjort???  Då vet man att det syns och sånt är alltid kul att höra!! Vann också bäst i test i stora marie claire tidningen.
    Vad heter den?
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • LiL
    olpansfamilj skrev 2008-05-27 09:49:33 följande:
    Loreals kräm är sjukt bra också! Har kört en kur nu, och tjejerna frågade igår på simhallen att shit vad har du gjort???  Då vet man att det syns och sånt är alltid kul att höra!! Vann också bäst i test i stora marie claire tidningen.
    Vad heter den?
  • mican

Jag har provat Mary Kays Cellu Shape Cntouring System och det har fungerat på mig! Men det tog mer än 1 månad. Men resultatet var märkbart, mycket fastare hud och mjukare hela jag!

♥ Min Familj Rockar! ♥
  • olpansfamilj

Loreals cellulitkräm!!! En grön förpackning! Heter bara anticellulit eller något! Finns på kicks och åhlens...det har kommit en ny version som heter laser något men den har jag inte provat!!! Men jag lovar den andra är grym!! =) Ni måste prova!!!
    Glöm inte att massera in ordentligt och ta i hårt!!!

• Seven Costanza

Olpansfamilj

Hur länge varade din kur om man får fråga, d.v.s hur snabbt kan man förvänta sig synbart resultat?

• olpansfamilj

indie jag såg resultat efter en vecka redan...men då hade jag masserat hårt och varit duktig!!! Efter en månad ska man garanterat se resultat säger ju förpackningen!!

• Solen73

olpansfamilj: vad menar du med och massera? tar du krämen i handen och masserar in eller hur gör du?

• Petrah

läste igår i aftonbladet hälsa att dt bästa mot celluiter är:
    dricka mycket vatten minst 1,5 L om dagen
    massage
    bra kost
    sluta röka
    röra på sig
    inte jojobanta
    sitt inte med benen i kort för dt hämmar blodcirkltionen
    andvänd stödstrumpor
    smörj in huden ofta
    undvik för mycket sol
    torrborsta och peela huden ofta.

p-piller och dålig kost och rökning och för mycket alkohol kan förvärra celluiter.
    ja dt va lite jag fick med iallafall. men man måste ju leva med :/

jag hatar mina celluiter oxå, men nu när man är brun så syns dom inte lika mycket

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

sitt inte med benen i kors ska dt ju vara, inte kort hahahaa.....

Wild, Raw and Beautiful
  • Häxaväxa

Finns bara ett sätt!!
    Andvänd kaffesump,skrubba varje dag i duschen..
    Funkar jättebra!!

Svar på tråden Någon som testat cellulitkräm som fungerar?