Gravid i vecka 5, någon mer?
Någon mer som är i vecka 5? Hur mår ni?
Är gravid efter FET nr 2 den 23/5.
Någon mer som är i vecka 5? Hur mår ni?
Är gravid efter FET nr 2 den 23/5.
Känner likadant! Har lite molande värk emellanåt, och är livrädd. Vågar knappt heller gå på toa. Om jag räknar dagarna så började jag blöda som i morgon förra gången jag var gravid, så jag bävar för morgondagen. Är dessutom fredag den 13, men det är det ju den dagen BF är oxå....... Hoppas det är ett gott tecken istället för tvärtom.....
lillsmula- har aldrig varit skrockfull överhuvudtaget, men just nu hoppar jag gärna över fredad den 13:e!!
Måste bara komma med en knasig fråga?
Är de normalt med ofärgade flytningar, ganska kraftiga?
Det hade jag inte förra gng...
Inte vad jag kommer ihåg iallafall
Är ni första gångs eller jobbar ni på syskon?
Hoppas att jag kan ansluta mig hit snart. Ska testa på tis. Känns ok än så länge. Hoppas hoppas!!
Kram å grattis till alla er som plussat!
Brudspirea: Hoppas du får plus du med! Håller tummarna!!!!!
Digger: Jag har mkt flytningar till och från, det hade jag förra gången jag var gravid oxå.
Idag kände jag mig lite gravid för första gng!!
Jag måste äta regelbundet annars mår jag illa. Knäpp som man är tyckte jag att det var KUL...
Lycka till Brudspirea!
Det är kämpiga dagar du har framför dig.
Tack digger å lillsmula!
Ja, vi har längtat i snart tre år nu...
Men trötthet, lite huvudvärk, lite yr ibland, nåt som liknar mensvärk då o då å mer kissnödig än vanligt är väl rätt bra tecken??
Läkaren från ivf-kliniken ringde idag å frågade om jag kände mig gravid? Hur i hela friden ska jag veta det när jag aldrig varit det?!?! Tyvärr berättade han oxå att det inte fanns några embryon till frysen :(
Snart är det lördag å då är det bara 3 dar kvar!!
Lycka till Brudspirea!
Ikväll ska vi testa, återkommer med ett + förhoppningsvis!!
Nej, inget plus... Kan det vara så stor skillnad att testa idag el imorgon? (Vi testade ju en dag innan vi skulle...)
Livet känns trist och orättvist. Hur ska man orka jobba imorgon??
Har ingen av er testat neg för att senare testa positivt?
Kram från en mycket ledsen brudspirea
Å nej Brudspirea! Har tyvärr ingen erfarenhet av att testa för tidigt men har läst om andra som fått plus sent. Prova igen imorgon. Jag håller tummarna så hårt jag kan!
Suck......de såg ingen fosterskugga igår, så troligen har det tillbakabildats....Kan vara för tidigt för att se, han hade varit med om fall då fostret "gömt sig", så vi ska in på VUL igen på måndag, och då vet vi säkert. Allt annat ser dock bra ut, så det är såååå jävla frustrerande. Varför händer det alltid så här i vecka 5/6??????????????
Nån mer som varit mer om detta?
orkar inte mer.....
Nej, lillsmula! Tänker massor på dig. Hoppas att den lille krabaten bara leker lite kurragömma med er! Hoppas så att det ordnar sig! Kramar!!
Nej lillsmula! Säger som Brudspirea; hoppas den bara leker kurragömma. Förstår att det måste vara en olidlig väntan tills måndag. Håller tummarna så hårt jag kan. Kram kram
Brudspirea Hur har det gått? Har du testat igen idag?
Nej, jag har ju inte det. Tänkte vänta till imorgon el på tors. Har hört att vaggisarna kan skjuta upp mensen, så jag får väl vänta å se om den kommer nu när jag slutat med dom...
Mailade fö ivfkliniken igår för att få råd om vad jag ska göra, men de har inte hört av sig. Känns inte så proffsigt...
Brudspirea
Då fortsätter jag hålla tummarna!
Tappa inte hoppet Brudspirea läste på en annan tråd om nån som testat lite för tidigt och sen fått plus, med bara 3 dar emellan.
Har själv fått väldigt stor skillnad på starkt-svagt plus beroende på olika test!!
Lillsmula, är det inte svårt att se så här tidigt hur de gått?
Är själv jätte nojjig över att vi ska på VUL, sist vi var på UL i v.20 hade våra tvillingars hjärtan slutat slå.
Man vet ju aldrig vad de hittar eller inte!
Tack hörni! Peppning är precis vad jag behöver. Just nu känns det inte som jag vågar hoppas. Vill inte ta ett nytt test om nån dag å kontatera ett minus igen... Orkar inte helt enkelt. Men det är klart så länge mensen håller sig borta så...
Kram!!