• Brooke

Hitta en kille som inte tänker på utseendet

Hur ska jag göra för att hitta en kille som vill vara ihop med mig för DEN jag är, och inte för den jag borde vara. Och för mitt inre istället för mitt yttre?
    När en kille tar kontakt med mig och säger att han vill HA mig, så brukar jag fråga varför. Då säger ALLA för att jag är söt. :/ Jag har aldrig varit med om att en kille säger
    för att han tycker att jag verkar en trevlig och härlig tjej :(
    Hur kan detta komma sig?
    Hur ska jag kunna få mitt barn om jag inte hittar en kille som börjar gilla mig för den jag ÄR och inte för hur jag ser ut?

Är det bara jag som har problem med det eller finns det fler?
    Visst jag är en ung tjej som fyller 20 i september, men jag vill faktiskt bli gravid SNART. Eftersom jag nu har varit magsjuk/matförgiftad så frågade mamma mig om jag var gravid, vilket jag INTE är. Och hon på sjukvårdsrådgivningen fråga oxå om jag var gravid :/

Jag vill hitta en kille som jag kan leva med och känna mig trygg i. Jag vill känna att jag är värd honom och även barnet om han nu ger mig ett barn.

Hur ska jag göra? Det känns som om jag har gjort allt, internet, krogen, stan. Krogen är bara ett dåligt ställe att hitta en kille på, eftersom jag har träffat ett antal killar där och de har typ skitit i mig sen, jag vet inte om jag hittar fel killar där eller vad det är. Men det känns dåligt nu när man inte kan gå ut längre på krogen i Örebro eftersom det finns ett ställe som är öppet för de under 20. Så vi har inte nånstans att gå och festa om vi skulle vilja det :(

Och jag vet inte internet heller, jag är lite känslig för att träffa en kille IRL efter man snackat med han på msn eller liknande. Det känns skumt på något sätt och jag vill inte sätta mig i någon fara. Stan vågar jag nästan inte flirta med någon ju :/ Men jag har väl inte försökt riktigt mkt eller något.

Någon som har tips och ideer till mig?

• Svar på tråden Hitta en kille som inte tänker på utseendet
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:47:02 följande:
    Hey, så länge du inte blir monogam med någon av dem förrän jag får försöka förföra dig, absolut! ;)
    Nej de hade jag inte tänkt.. bara smaka lite lätt
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Dorian Ertymexx
    HäxanSurtant skrev 2008-06-25 22:48:06 följande:
    Nej de hade jag inte tänkt.. bara smaka lite lätt
    Hahaha, gör så! De lär bli massivt glada! ;D
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:51:22 följande:
    Hahaha, gör så! De lär bli massivt glada! ;D
    heheh.. de sa min mamma härom dagen som tydligen tror att jag ligger med min bror komnpis på 17.. nåja iaf så sa hon lite fint.. ehh killar i den ålder gillar äldre kvinnor... OCh försökte fiska lite..

Ja bara svarade heeelt förvånat va??? Menar du det? De har jag aldrig märkt, men du kanske vill dela med dig av erfarenheten..

*tystnad*

Sen kom ett nåja, hur mår Freja då??

• ming

Det kanske är lika svårt för en tjej att hitta en kille som inte tänker på utseendet som för en kille att hitta en tjej som inte desperatly vill tillverka ungar med en gång?

• Dorian Ertymexx
    HäxanSurtant skrev 2008-06-25 23:04:09 följande:
    heheh.. de sa min mamma härom dagen som tydligen tror att jag ligger med min bror komnpis på 17.. nåja iaf så sa hon lite fint.. ehh killar i den ålder gillar äldre kvinnor... OCh försökte fiska lite..Ja bara svarade heeelt förvånat va??? Menar du det? De har jag aldrig märkt, men du kanske vill dela med dig av erfarenheten..*tystnad*Sen kom ett nåja, hur mår Freja då??
    *skrattar* Well handled. ;D
  • finntroll

Humm, tycker är samma problem fast då gäller det tjejer. Så jag vet hur det känns

• HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 23:05:11 följande:
    *skrattar* Well handled. ;D
    Hon har väl lärt mig väl mor min
  • HäckHäxan
    finntroll skrev 2008-06-25 23:06:03 följande:
    Humm, tycker är samma problem fast då gäller det tjejer. Så jag vet hur det känns
    Visst är de irriterande... när människor inte ser lite längre...
  • finntroll
    HäxanSurtant skrev 2008-06-25 23:12:18 följande:
    Visst är de irriterande... när människor inte ser lite längre...
    Det är ju som det. Det är ju som inte bara uttsidan som ska räknas utan insidan.
  • ildartth

Seriös dejting - tonzes.com/datingse.htm Har testa de flesta dejting sidor, de flesta som är gratis men på dem har jag också bara hittat oseriös personer tyvärr som är rätt kränkande mot kvinnor. Här kostade det lite, men OJ vilken skillnad på folk. Så värt det!

Svar på tråden Hitta en kille som inte tänker på utseendet