Hitta en kille som inte tänker på utseendet
Hur ska jag göra för att hitta en kille som vill vara ihop med mig för DEN jag är, och inte för den jag borde vara. Och för mitt inre istället för mitt yttre?
När en kille tar kontakt med mig och säger att han vill HA mig, så brukar jag fråga varför. Då säger ALLA för att jag är söt. :/ Jag har aldrig varit med om att en kille säger
för att han tycker att jag verkar en trevlig och härlig tjej :(
Hur kan detta komma sig?
Hur ska jag kunna få mitt barn om jag inte hittar en kille som börjar gilla mig för den jag ÄR och inte för hur jag ser ut?
Är det bara jag som har problem med det eller finns det fler?
Visst jag är en ung tjej som fyller 20 i september, men jag vill faktiskt bli gravid SNART. Eftersom jag nu har varit magsjuk/matförgiftad så frågade mamma mig om jag var gravid, vilket jag INTE är. Och hon på sjukvårdsrådgivningen fråga oxå om jag var gravid :/
Jag vill hitta en kille som jag kan leva med och känna mig trygg i. Jag vill känna att jag är värd honom och även barnet om han nu ger mig ett barn.
Hur ska jag göra? Det känns som om jag har gjort allt, internet, krogen, stan. Krogen är bara ett dåligt ställe att hitta en kille på, eftersom jag har träffat ett antal killar där och de har typ skitit i mig sen, jag vet inte om jag hittar fel killar där eller vad det är. Men det känns dåligt nu när man inte kan gå ut längre på krogen i Örebro eftersom det finns ett ställe som är öppet för de under 20. Så vi har inte nånstans att gå och festa om vi skulle vilja det :(
Och jag vet inte internet heller, jag är lite känslig för att träffa en kille IRL efter man snackat med han på msn eller liknande. Det känns skumt på något sätt och jag vill inte sätta mig i någon fara. Stan vågar jag nästan inte flirta med någon ju :/ Men jag har väl inte försökt riktigt mkt eller något.
Någon som har tips och ideer till mig?