• Chanteuse

Nån mer som lyckats få 2 barn med samma födelsedag?(inte tvillningar)

Jag fick en dotter 20 juli 97, min näst yngsta dotter var beräknad 16/7-06 men valde snällt att stanna kvar i magen fram till syrrans födelsedag, allt för att sno all uppmärksamhet Så med andra ord har jag en född 970720 och en 060720.

• Svar på tråden Nån mer som lyckats få 2 barn med samma födelsedag?(inte tvillningar)
  • lyckligamejj

Inte jag, men mamma fick mig och min tvillingsyster, samma dag som våran storasyster fyllde 10 år ;)

• Flamma

Min systrar fyller samma dag, men dom är inte släkt med varann

• Dixie

jag har en arbetskamrat som fick sina 2 söner på samma dag i februari - mina barn är alla 3 födda samma månand - men på olika datum!

• WeWant

Mina gossar är födda samma dag , 16 juli 2011 och 2012, ett år emellan alltså ð??? första föddes 9 dagar för tidigt medan nästa skulle strongt stanna i magen tills brorsans födelsedag så jag fick gå över tiden två dagar istället ð???

• IsDimma

Mina kusiner (dom är syskon) är födda samma dag i juni -72 och -75. Det har jag alltid tyckt varit lite coolt.

• elinvd

Nu har jag bara ett barn, men hon är född på min födelsedag.

• Frida Li

Min dotter är född på samma dag som hennes kusin, det var inte alls väntat då min dotter kom 1 månad för tidigt. Hennes första födelsedag blev det tjafs om vem som skulle firas när, jätte tråkigt. Vi får se hur de blir iår o alla andra födelsedagar...

• levande charader

Min morbror, hans son och sonens dotter, samma morbrors dotter och hennes son fyller alla år på samma dag. Den dagen fyller min man och vårat ena barn också år .

• WeWant

Och jag vet ett syskonpar som bägge fick sina första barn på sin egen 19årsdag - oxå lite häftigt :)

• Aquavit

De delar inte födelsedag, däremot är de båda födda en fredag den 13'e. Också lite kul tycker jag

Svar på tråden Nån mer som lyckats få 2 barn med samma födelsedag?(inte tvillningar)