• MiamiVice THE Slyna

Avslöja Era fetischer för den här slampan.. NU! :-D

Jag är nyfiken på vad ni har för fetischer här på FL och jag vill också veta hur ni kom på att ni har den fetisch ni har..

Och eftersom ni kan vara anonyma så kan ni avslöja hur mycket smaskigt som helst..

Give it to me! *kontraorder*

Slampa on a mission...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-12 23:15
    Fetischism
    Fetischism innebär förmågan att känna intimitetsförhöjning av objekt. Objektet blir sensuellt och känsloladdat, man attraheras av det och får en kick av dess närvaro. Fetisch betyder INTE "spännande farlig sex" eller en allmän dragning till något ovanligt, vilket är en förvirring och begreppsurvattning som man tyvärr stöter på ganska ofta. Fetischer kan vara material såsom gummi och läder eller objekt såsom skor, regnkläder och uniformer. Även företeelser kan vara fetischistiskt laddade, t.ex. att se någon expandera, blåsa rökringar eller poppa ballonger. Vanliga sexuella attribut/företeelser som bröst, oralsex, etc. definieras inte som fetischer.
  • Svar på tråden Avslöja Era fetischer för den här slampan.. NU! :-D
  • SlampSmillan

fnyser

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • MiamiVice THE Slyna

Flåsar

SlampSmillan skrev 2008-09-23 22:00:29 följande:
    fnyser
    Slampa on a mission...
  • Anonym (me like..)

Vill definitivt inte göra mig av med honom.. men känns som det inte finns någon val även om han har allt jag letar efter. Vill vara mer än att vara kk..
    Får väl ut å flukta bland alla andra blåställ troslöst Man vet aldrig vad som göms i deras verktyg bälten

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-22 09:01:46 följande:

Grrr..En KK som innehar blåbyxor ska man vara mycket rädd om! Och om han knullar som en gud så ska man göra allt för att behålla honom.. Be din KK ta med verktygsbältet och blåbrallorna nästa gång ni träffas..min öppnade dörren enbart i verktygsbälte en gång när jag kom dit..*kåtslag*
  • MiamiVice THE Slyna
    Anonym (me like..) skrev 2008-09-24 20:31:41 följande:
    Vill definitivt inte göra mig av med honom.. men känns som det inte finns någon val även om han har allt jag letar efter. Vill vara mer än att vara kk..Får väl ut å flukta bland alla andra blåställ troslöst Man vet aldrig vad som göms i deras verktyg bälten MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-22 09:01:46 följande:
    Behåll blåstället och verktygsbältet! *onanimaterial* Och upp på hästen igen och träffa nya heta blåställ! Det är han som förlorar på att inte vilja ha dig mer än KK. Så är det! Hans förlust! Du är snyggast i världen och FÖR bra för honom! Skriver med STORA bokstäver så att du inte missar just det! De finns överallt, allra helst på tidiga mornar när de ska tanka bilen på macken, dricka kaffe på Pressbyrån eller Seven-Eleven. Och inte att förglömma: Systembolaget på fredagar efter kl 12..*tipsar*
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • MiamiVice THE Slyna
    Eras skrev 2008-09-26 23:57:16 följande:
    Jag har faen blå byxor.
    Oh...najs!
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Anonym (**********)

Är tredje ggn jag är o lägger in en fetisch i den här tråden men har upptäckt en till.......rödtoppar...mmm..

En kille med den där härligt röda färgen på håret. Inte nördröd utan lite mörkare ton. Gärna så man kan ana lite lockar också....ojoj trosjuice varning här alltså..

Och huden är så blek o fin..kanske lite fräknar också...och blir det lite solbränna så är det ännu sexigare...Men det är absolut håret jag vill åt att dra i..

• Anonymish136639

Sent svar jag vet men asså jag ÄLSKAR att se folk stoppa in saker i sitt rövhål eller i deras fittor så att sakerna i fråga inte syns. Gillar själv att göra det med min egen fitta och går igång så otroligt mycket av det. Vet ej varför

• Anonym (Sss)
    Anonymish136639 skrev 2017-08-08 21:59:32 följande:

Sent svar jag vet men asså jag ÄLSKAR att se folk stoppa in saker i sitt rövhål eller i deras fittor så att sakerna i fråga inte syns. Gillar själv att göra det med min egen fitta och går igång så otroligt mycket av det. Vet ej varför

Skulle vilja hjälpa dig med de efter jag har slickat dig
  • Blixtmannen2

Jag tänder otroligt mycket på strumpbyxor. Specielt när kvinnan inte har trosor på sej. Ser sjukt sexigt ut, och känns så härligt att smeka på. Och att slicka fittan genom strumpbyxorna är så jävla häftigt.

Ibland kan jag åxå ta på mej strumpbyxor och smeka mej till orgasm så ja sprutar i strumpbyxorna.

Drömmer om att få ha sex där både hon och jag har på strumpbyxor.

• Anonym (Sss)
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-21 01:04:14 följande:

Att gå förbi ett bygge snabbt är ett absolut big no no..
    Föreställ dig det här:
    Efter en arbetsdag kommer han hem, lite sådär lagom skitig med damm och murbruk. Han har blåa snickarbrallor, tajt t-shirt, hängslen, munkjacka, bakåtvänd keps och verktygsbälte. Han kommer fram och kramar om en och man känner lukten av lite svett, damm och murbruk..och så säger han: Hur har den här slynans dag varit då? *megastön* och sen kastar jag mig över honom och vi har brutalt häftigt sex..

Ge mig en hantverkare NU!

Har blåbyxor på mig nästan jämt men får inget för de
  • PeterLKPG

Jag tänder enormt på tjejer i raffset.Sjukt upphetsande,och särskilt när de har trosorna på sig när man har sex....först smeka,slicka utanpå och sen dra dem åt sidan...

Svar på tråden Avslöja Era fetischer för den här slampan.. NU! :-D