Höst/Vinter-pappor
Tänkte skapa en tråd för oss som ska ha smått i höst och vinter.
Här kan vi dela tankar och ideér samt följas åt.
Nån som vill vara med?
13/10 - Quiz
Tänkte skapa en tråd för oss som ska ha smått i höst och vinter.
Här kan vi dela tankar och ideér samt följas åt.
Nån som vill vara med?
13/10 - Quiz
jag jobbar lite mer oregelbundna tider och var tredje helg typ. Men jag gissar på den 13 okt! Hoppas!
Fick en son den 27/9 14.35 en sebastian, 4120g 51cm...
Absolut(!) det coolaste jag vart med om hittils i mitt liv =)
Grattis!
3/9 - Tobias (Fött)
15/9 - Sniffy (Fött)
24/9 - Jstrand (Fött)
11/10 - Danjelsan
13/10 - Quiz
29/10 - Daniel74
22/11 - Aardvark
26/1 - Alexp
10/2 - kille123
Feb09 - Papito
22/2 - Storkisse
30/3 - JustTemporary
Verkar som att det är jag som står på tur här näst. Vi känner ingenting ännu och jag gissar att vi kommer gå över minst en vecka. Men så känner vi nog bara för att hon har gått med denna mage ett tag nu. Känns overkligt att den kommer försvinna! :)
Jaha, då var det BF.. men inte ett enda tecken på att lillen vill komma ut...
2 dagar över nu! Men vi gissar att det börjar hända saker. Sammandragningarna är starkare nu.
Väntan känns ganska så dryg nu.. Men han kommer väl ut när han är redo...
Värkarbetet har börjat. Sitter och klockar värkarna på sambon nu! Verkar vara ca. 10 minuter mellan
I natt kl. 02.51 så kom vår son till världen. Det blev ett akut kejsarsnitt pga barnets storlek samt att min sambo inte öppnat sig riktigt som hon skulle. Nu efter 30 timmars vaket tillstånd väntar några timmars sömn.
Grattis.. Hur stor va sonen då?
En bjässe på 4740g och 56cm
den 14:e oktober kl 17:32 föddes våran lille kille. Han var en liten tunnis på 2885 gr och 50 cm lång. Idag äter han oavbrutet och tjockar på sig!
Grattis Danjelsan.
Några grams skillnad mellan våra
Hej!
Är det för sent att vara med?
Jag har precis blivit pappa till Tove (15/10). Hon föddes 40+1. Hade lite problem med att ha fått dåligt fostervatten i lungorna, men det har kurerats med antibiotika och det sista skreks nog ut igår natt... Nu har vi varit hemma i drygt en vecka! Idag var hon vaken i en halvtimme utan att skrika och låg på mitt bröst, det kändes stort :).
Jag har höstdotter!!