Puppetmaster skrev 2017-09-16 11:41:02 följande:
Varför?
..Är frågan du bör ställa till din kille och även till dig själv.
Lägg gärna till frågan om du verkligen vill.
Analsex är överskattat - sett ur mitt perspektiv som man - och inte tillnärmelsevis i närheten av så skönt som "vanligt" sex. Det finns nämligen muskulatur och naturliga kroppsvätskor i slidan som inte finns i analen.
Att ha analsex är ofta bara en fix idé hos somliga som oftast är väldigt oinsatta i kroppens anatomi.
Så förslagsvis - när och om ni kommer överens om att prova analsex så prova på honom först. Be honom att smörja in sin anal med glidmedel och för sedan in en dildo i adekvat storlek.
Därefter - om han gillade det - så kan ni gå vidare.
Förvänta dig inte orgasm eller ens en skön känsla - åtminstone inte om han är någorlunda normalt utrustad.
Analsex må vara överskattat hos dig, men för oss är det stimulerande. Båda kan öka på njutning genom att stimuleras analt. Det kan dessutom driva på orgasmen väldigt. Vi använder mest fingrar, eller analstavar. Analplugg är också skönt och kan öka känslan under samlag. Våran skönaste analplugg skjuts dock ut när det går för mig och den känslan gillar jag inte.
Min karl kan också få extra sköna orgasmer när jag stimulerar honom analt, men det är lite mer komplicerat för honom, för ibland kan ståndet påverkas negativt.
Jag är inte oinsatt i kroppens anatomi för övrigt.