• Anonym (Undran)

Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???

Jag undrar hur man ska göra vid analsex vid första gången.

Min kille vill att vi ska testa det och jag är oerfaren och vet inte riktigt om jag tycker om tanken eller inte....

några tips från er som gillar det och som vet hur man ska göra vid första tillfället...

• Svar på tråden Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???
  • Gaskarl

Om du är tveksam o han fortsätter att tjata, fråga om du får ta honom analt med en strap-on..

• New  Dawn
    Puppetmaster skrev 2017-09-16 11:41:02 följande:

Varför? 

..Är frågan du bör ställa till din kille och även till dig själv. 

Lägg gärna till frågan om du verkligen vill. 

Analsex är överskattat - sett ur mitt perspektiv som man - och inte tillnärmelsevis i närheten av så skönt som "vanligt" sex. Det finns nämligen muskulatur och naturliga kroppsvätskor i slidan som inte finns i analen. 

Att ha analsex är ofta bara en fix idé hos somliga som oftast är väldigt oinsatta i kroppens anatomi. 

Så förslagsvis - när och om ni kommer överens om att prova analsex så prova på honom först. Be honom att smörja in sin anal med glidmedel och för sedan in en dildo i adekvat storlek. 

Därefter - om han gillade det - så kan ni gå vidare. 

Förvänta dig inte orgasm eller ens en skön känsla - åtminstone inte om han är någorlunda normalt utrustad. 

Analsex må vara överskattat hos dig, men för oss är det stimulerande. Båda kan öka på njutning genom att stimuleras analt. Det kan dessutom driva på orgasmen väldigt. Vi använder mest fingrar, eller analstavar. Analplugg är också skönt och kan öka känslan under samlag. Våran skönaste analplugg skjuts dock ut när det går för mig och den känslan gillar jag inte.

Min karl kan också få extra sköna orgasmer när jag stimulerar honom analt, men det är lite mer komplicerat för honom, för ibland kan ståndet påverkas negativt.

Jag är inte oinsatt i kroppens anatomi för övrigt.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • MrFlex

Jag tycker inte du ska testa innan du känner att du verkligen vill. Analsex har en högre tröskel än vaginalsex och kan både göra ont och vara obehagligt. Det underlättar mycket om du inte är negativt inställd eller spänner dig mycket.

När det gäller tekniken så är det lite att tänka på.
    Det är oftast "bajsfritt" men undvik när du är eller har varit lös i magen.
    Värm upp med fingrar och mycket glidmedel.
    När det är dags för kuken så är det bra om du styr takten, tex genom att sitta på honom.
    Låt det ta tid även när kuken är inne.
    Efter en stund slappnar (oftast) all muskulatur av och då tycker de flesta att det är skönt.

Lycka till

• Anonym (..)
    Anonym (Undran) skrev 2008-09-03 15:30:00 följande:

Min kille vill att vi ska testa det och jag är oerfaren och vet inte riktigt om jag tycker om tanken eller inte....

några tips från er som gillar det och som vet hur man ska göra vid första tillfället...

Bajsa ordentligt innan & använda mycket glidmedel..
    Brukar skölja rumpan innan med vatten...
  • elimo

Tänk på att ta det lugnt och använda mycket glidmedel 

• Anonym (kudden)

Mins så väl kommentaren jag fick första gången vi hade analsex

- Bit hårt i kudden gumman för nu byter pappa våning

• Blacknails86
    Anonym (kudden) skrev 2022-12-19 13:04:36 följande:

Mins så väl kommentaren jag fick första gången vi hade analsex

- Bit hårt i kudden gumman för nu byter pappa våning

Om det gick bra och var skönt så var det en rolig kommentar.
    Om det inte blev bra var det en förfärlig kommentar.
  • Tom Araya

Gammal tråd...

Men som råd till andra tjejer som läser detta och själva vill prova...
    Prova först på dig själv. Börja med att fingra och massera lätt i området när du onanerar. När det känns rätt så kan du långsamt föra in ett finger. Ofta kan det då räcka med saliv och vaginalt sekret som glid. Men ska du föra in en dildo, butplug eller kuk så använd riktigt och rikligt med glidmedel för ändamålet och ta det lugnt och långsamt.
    Känns det inte bra när du gör det själv så är det ingen bra idé att dra det vidare.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undran) skrev 2008-09-03 15:30:00 följande:
    Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???

Man bör nog verkligen vilja, och tända på tanken.
    Vara rejält kåt, och känna sig trygg med mannen som ska sätta på dig. Mycket glidmedel och lugnt och sansat.
  • Anonym (Engelska)
    Puppetmaster skrev 2017-09-16 11:41:02 följande:

Varför? 
    ..Är frågan du bör ställa till din kille och även till dig själv. 
    Lägg gärna till frågan om du verkligen vill. 

Analsex är överskattat - sett ur mitt perspektiv som man - och inte tillnärmelsevis i närheten av så skönt som "vanligt" sex. Det finns nämligen muskulatur och naturliga kroppsvätskor i slidan som inte finns i analen. 

Att ha analsex är ofta bara en fix idé hos somliga som oftast är väldigt oinsatta i kroppens anatomi. 

Så förslagsvis - när och om ni kommer överens om att prova analsex så prova på honom först. Be honom att smörja in sin anal med glidmedel och för sedan in en dildo i adekvat storlek. 
    Därefter - om han gillade det - så kan ni gå vidare. 

Förvänta dig inte orgasm eller ens en skön känsla - åtminstone inte om han är någorlunda normalt utrustad. 

Verkligen bra kommentar 
  • Anonym (doftkänslig)
    Tom Araya skrev 2022-12-19 13:28:47 följande:

Gammal tråd...

Men som råd till andra tjejer som läser detta och själva vill prova...
    Prova först på dig själv. Börja med att fingra och massera lätt i området när du onanerar. När det känns rätt så kan du långsamt föra in ett finger. Ofta kan det då räcka med saliv och vaginalt sekret som glid. Men ska du föra in en dildo, butplug eller kuk så använd riktigt och rikligt med glidmedel för ändamålet och ta det lugnt och långsamt.
    Känns det inte bra när du gör det själv så är det ingen bra idé att dra det vidare.

Jag har testat på mig själv flera gånger men fattar inte fr mitt liv hur jag ska vilja ha in någon annans fingrar eller kuk där. Det stinker ju förbannat hur man än gör. Har testat rengöra långt in både med olja och tvål. Inte varit på toan på flera dagar och absolut sett till att vara fast i magen men huh vad det luktar;(

Någon som har tips för hur man slipper stanken? Är det total tarmrengöring a la lavemang som gäller som många bögar verkar förbereda sig med?
  • Anonym (Njutning)

Har provat lite analt, främst leksaker. Tycker det är bäst att ligga på sidan eller stå på huk, åtminstone i början av inträngandet. Annars var kåt, använd mycket glidmedel och ha gott om tid. Smek och värm upp rumpan under lång stund. Glöm inte bort att smeka andra ställen samtidigt, brukar vara lättare att slappna av då! 

• Tom Araya
    Anonym (doftkänslig) skrev 2022-12-20 16:25:20 följande:
    Jag har testat på mig själv flera gånger men fattar inte fr mitt liv hur jag ska vilja ha in någon annans fingrar eller kuk där. Det stinker ju förbannat hur man än gör. Har testat rengöra långt in både med olja och tvål. Inte varit på toan på flera dagar och absolut sett till att vara fast i magen men huh vad det luktar;(

Någon som har tips för hur man slipper stanken? Är det total tarmrengöring a la lavemang som gäller som många bögar verkar förbereda sig med?

Svårt om du gör skäl för ditt namn.

Men att inte gå på toaletten på flera dagar är nog inte lösningen. Bättre att vara relativt nytömd.

• Anonym (doftkänslig)
    Tom Araya skrev 2022-12-21 15:15:04 följande:

Men att inte gå på toaletten på flera dagar är nog inte lösningen. Bättre att vara relativt nytömd.

Ja dessvärre:P Har testat analpenetrering med några olika både att de gjort på mig och tvärtom. Men det där fingret eller den där saken man använt blir liksom för äcklig och kåtheten försvinner + att jag inte vill bli berörd på andra delar efter att ha blivit berörd där. Tvättar alla sig emellan och håller fingrarna i luften eller hur fasen gör andra med äckelfaktorn och doften? Hur gör du själv? Störs du inte av samma?
  • Anonym (doftkänslig)
    Tom Araya skrev 2022-12-21 15:15:04 följande:

Glömde tillägga att jag aldrig varit med om att det varit fräscht på så sätt att det varit luktfritt. Bajslukten har sipprat oavsett hygien eller relativt nytömd tarm.
  • Anonym (Kåtisen)

För mig hör lukter till sex... Underlivsdoft, sperma, svett, hårdofter. Om det finns med lite bajslukt i den doftblandningen, så är det inget man hakar upp sig på i upphetsat tillstånd.

Men självklart är det bäst att gå och tvätta fingrar och annat ganska fort efter analpenetrering så man inte riskerar få bakterier i urinröret. Njurbäckeninflammation är för hemskt.

• Tom Araya
    Anonym (doftkänslig) skrev 2022-12-21 17:09:53 följande:
    Ja dessvärre:P Har testat analpenetrering med några olika både att de gjort på mig och tvärtom. Men det där fingret eller den där saken man använt blir liksom för äcklig och kåtheten försvinner + att jag inte vill bli berörd på andra delar efter att ha blivit berörd där. Tvättar alla sig emellan och håller fingrarna i luften eller hur fasen gör andra med äckelfaktorn och doften? Hur gör du själv? Störs du inte av samma?
    Man får planera lite så att man har analsex sist, så behöver man inte använda de analt använda fingrarna till annat och heller inte sticka dem under näsan på varandra. Det är ju inte så att det stinker i hela rummet av att man haft halva fingret i hennes stolgång.
    Man kan också använda kondom på fingrar, kuk, leksaker...
  • Camarosmurfen

Väldigt sällan vi haft problem med just att det luktar eller kommer rester, men visst händer det ibland, men inget att göra en stor grej av. 

Har jag haft fingrar i hennes anal får jag hålla lite koll på vilja så de inte hamnar i fittan (munnen går bra), men ofta kör vi kuken direkt utan någon annan uppvärmning, så då är det inget problem att saker hamnar på fel ställe.

Men känner andra som växlar mellan fitta och anal utan problem, men det funkar inte för min fru, blir dåligt direkt.

• Anonym ("Växla upp ett hack")

Dä ä bar å åk!

Svar på tråden Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???